obey-robots.txt
09 December 2016, 14:36
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Arcadyan ARV7519 webinterface geen nederlands

musicfreak
Hallo,

Sinds gisteren de Arcadyan (witte) EB ontvangen i.v.m. telefonieproblemen met de Speedtouch 787v.
Hij werkt super. Onze DSi XL kan nu ook online wat voorheen nooit wou. Ook gsm werkt er perfect op.
Maar ik heb even het volgende. In de webinterface kun je kiezen voor Engels en Nederlands. Op welke knop ik ook druk, hij blijft op de Engelse taal. Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt voor de reacties.
Gewijzigd door musicfreak op 01 december 2010, 15:32

flupke19
wachten op een nieuwe SW versie, want in de huidige steekt geen NL (maar je kan mss eens naar de helpdesk bellen om te vragen wanneer die er komt, dan merkt KPN dat er wel degelijk nood aan is)

musicfreak
Bedankt voor je reactie. Maar NL moet er toch gewoon inzitten? Ik zie een knop met "English" en 1 met "Dutch".

flupke19
zou er moeten inzitten... Alleen, de TG787v is door een bende domme Belgen ontwikkeld, de Arcadyan door een stel slimme Chinezen. En vermoedelijk zijn die chinezen nog een cursus NL aan 't volgen om de vertaling van de interface klaar te stomen. Dus: knopje is er al wel, maar de vertaling nog niet. Alleen KPN weet wanneer die nieuwe SW mét vertaling er komt.

musicfreak
Hahahaha, dat is een goeie van je. Goede voorbereiding van de Chinezen. Fase 1 hebben ze doorstaan, het knopje. We zullen afwachten. Misschien dat iemand van de Webcare antwoord kan geven, wanneer er een update komt?

SirPeter
Ik denk dat dit een zeer lage prioriteit heeft.

Moses 35i
Na wat rondzoeken in the beschikbare bestanden van de AVR7519 is de verwijzing naar het desbetreffende taal-bestand niet aanwezig. Is idd software/firmware. Kan wel even duren voordat dit wordt opgelost. Op zich wijst het zich vanzelf maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen de Engelse taal machtig is.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan ARV7519 webinterface geen nederlands', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers 21 12 september 2016, 23:55
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing 8 21 december 2015, 21:05
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:49:16
| KaPteiN02:01:56
| lobo40520:45:23
| glim22:28:42
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10