obey-robots.txt
05 December 2016, 09:32
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

Dag telfort, Hai KPN.. bagger.. nu al spijt!

Roytju
Zojuist gepost op het telfort forum, ja ik ben nu al zwaar teleurgesteld in KPN !

Afgelopen woensdag overgestapt naar KPN (na enige jaren Tiscali/Telfort), leuke aanbieding gekregen en toegehapt...
Ojee ojee..

Op de dag van oplevering diensten KPN weigerde mijn internet/telefonie/televisie hun dienst en de geleverde Experia-box kon geen contact krijgen met de servers van KPN.
KPN Dongle aangeschaft van 50 euro (die kan ik als het goed is vergoed krijgen)..
Wat een bagger kwaliteit... de ene seconde een snelheid van 200+ kilobit, andere seconde 7 kilobit downstream.

Vandaag, zondag..5 dagen na oplevering, dan eindelijk internet en televisie (nog geen telefoon)...maar ja... woensdag komt de monteur...

De beloofde 16mb downstream en de 3Mb upstream..blijkt in de praktijk maar liefst ; 9mb/s downstream en nog geen 1mb/s upstream.
Dan nog maar even de postcode check...(tijdens het telefoongesprek met de verkoopmedewerker niet gedaan) en wat blijkt;
Op mijn huisadres is de beloofde 16mb/s downstream en 3mb upstream niet eens leverbaar !!!
Pffff... en dan ga je er vanuit dat de verkoper dat tijdens het gesprek wel even voor je nachecked !
Niet dus Sad

Telfort, ik mis je nu al

Roytju voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Roytju
Zojuist gebeld met KPN (afdeling opzeggen e.d. http://www.kpn.com/prive/service/opzeggen/opzeggen-vast.htm?omn_site=1&campaignid=ps731), en men stelt dat er 4mb downstream wordt GERESERVEERD voor de televisie.

Ik gebruik dit nog niet omdat ik ook nog digitenne heb, dus beetje vaag dat bij geen gebruik al bandbreedte weggelegd wordt.

Gezien de maandelijkse kosten tegen de lage bandbreedte ga ik serieus overwegen om terug te gaan naar Telfort.
 
Sapje
Ten eerste je kan nu niet meer terug jaar contract bij kpn dus dat is een illusie hard maar waar..

Ten 2e 4 mbts word idd gereserveerd echter mocht de ITV niet aanstaan zou dit verschil er niet mogen zijn dus als er 9mbs leverbaar is haal je 9.. Zou de itv aanstaan haal je maar 4/5.. Daar komt bij telfort is indirect KPN..
Wat is de snelheid die bij telfort geleverd werd? Omdat dit over die zelfde lijn gaat en waarschijnlijk ook over de zelfde wijkcentrale

Maar goed mijn advies zou zijn kijk je bekabeling goed na en laat desnoods de technische helpdesk de lijn meten om te kijken wat de maximale leverbare snelheid is.
Gewijzigd door Sapje op 03 december 2010, 13:37
 
Roytju
Ha Sapje,

Je hebt helemaal gelijk !!!

Mja... mijn vermoeden bleek helaas terecht.
De KPN verkoper had mij een 16mbit abonnement "verkocht" hoewel dit niet aan mijn huisadres leverbaar was.

Het maximaal leverbare icm Interactieve TV is het KPN basis abonnement aan mijn huisadres.

Afgelopen woensdag is er een monteur gekomen die de boel heeft nagekeken en mijn vermoeden heeft bevestigd.

Binnen 10 dagen vanaf afgelopen woensdag zal ik worden gebeld door de "klachten afdeling" van KPN met het sein "Groen" om boeteloos over te stappen naar een andere provider ^^


Dat Telfort het zusje/dochtertje is van KPN weet ik, maar jah... die ouwe fiets rijdt nou eenmaal wat trager dan die jonge meid :p
 
Sapje
Goed geregeld dan Pfft
 
Roytju
Jemig zeg ~!!!

Ik ben zojuist gebeld door KPN klachten afdeling.

Zij gaf aan mij te bellen naar aanleiding van mijn internet problematiek.
Zij gaf aan een monteur te kunnen sturen naar mijn huisadres (dat deze al geweest was kon zij niet zien in haar systeem!!!), zij gaf aan dat ik een betere internetverbinding bij KPN kon krijgen dan dat ik nu heb (maar waarom zegt de postcode check en de monteur dan van niet ????).

Ik heb haar verteld dat ik klaar ben bij KPN.

Ook vroeg ik hoe ik die 50,- euro voor die dongel kon declaren die ik had gekocht op ADVIES van de helpdeskmedewerker op voorhand van wetenschap dat ik dit ding kon declareren omdat ik geen INTERNET had op het moment van aflevering in afwachting tot komst monteur (1 week!!!).
De dame antwoordde dat ik dit geld niet terug kon krijgen omdat het MIJN KEUS was om die dongel aan te schaffen !!!

Vraagt die vrouw mij of ik nog wat kwijt wilde;
JA.. het gehele KPN EXTRA abonnement + DONGEL + Interactieve Televisie!
PLUS... dat ik vind dat de service en de informatievoorziening van KPN GEEN zuivere koffie is !


KPN : Meneer, ik kan nu als u wilt het abonnement per direct opheffen...
Ik : Dat had ik toch al aangegeven dat ik dat wilde !!!

Damn, KPN... vraag jezelf nou eens af.. waarom klanten overstappen naar andere providers ?!?!?
 
arno k
Met ingang van februari ben ik ook weg bij KPN. Niet dat het allemaal zo vreselijk slecht is, maar goed is anders:
  • de Motorola ontvanger is een dagelijkse bron van ergernis. Hoe kan anno 2010 een apparaat zó ontzettend sloom zijn? En dan die reclame met Sven Kramer: hoe vliegen zij door die menu's heen??
  • Bij mijn vorige provider scoorde ik zonder problemen 18Mbit, nu kom ik niet verder dan 11Mbit.
  • Dat laatste impliceert dat ik ook geen HD pakket kan bestellen Sad
  • Helpdesk is alleen telefonisch bereikbaar, niet via e-mail. Wachttijden zijn te hoog.
  • Men belooft een monteur te sturen om e.e.a. te checken: nooit gezien.


Kortom, een wanpresatie. Dan in vredesnaam maar terug naar Ziggo. Een mens moet toch wat, nietwaar.
Voor mij nooit meer KPN!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dag telfort, Hai KPN.. bagger.. nu al spijt!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Telfort wordt naam glasvezelbedrijven KPN KPN Nieuws 1 12 februari 2013, 18:48
nieuwe modem en al weken bagger Algemeen 1 28 september 2012, 13:42
Klanten van KPN Mobiel, KPN Hi en Telfort eisen schadevergoeding KPN Nieuws 1 10 november 2011, 18:03
Interactieve tv met telfort 20mb internet MOGELIJK??? Algemeen 6 06 februari 2010, 17:40
interactieve tv kan dat met telfort 20mb internet?? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 04 februari 2010, 19:26
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:08:44
| eogcnlGhost10:10:37
| xwardox15:02:42
| MacDaddy18:52:42
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10