obey-robots.txt
09 December 2016, 08:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

Blauw Scherm

vinnie91
Sinds eind juli hebben we internet en interactieve tv van kpn tot ons beschikking het internet is door een monteur geinstaleerd en doet het. Ik had nu pas tijd om naar het interactieve tv te kijken. Netjes de gebruiksaanwijzingen gevolgd en kreeg een opstart scherm (met die gekleurde bolletjes) en daarna was het enkel maar blauw beeld.

enig idee hoe dat zou kunnen?

greetz

Codemeister
Heb je je TV aangesloten via HDMI? Wat voor TV heb je?

vinnie91
heb de tv (samsung type verder niet bekend) met scart aangesloten want ik kreeg de HDMI niet actief op de tv

kpntester
vinnie91 schreef:
heb de tv (samsung type verder niet bekend) met scart aangesloten want ik kreeg de HDMI niet actief op de tv

Ik denk dat je de verkeerde scart input te pakken hebt Wink

vinnie91
maar dan zou ik toch ook niet het opstart scherm hebben?? en dat heb ik juist wel maar daarna blauw terwijl ik volgens de gebruiksaanwijzing nog een abbonementscode ofso moet invullen

Kraantje94
vinnie91 schreef:
Sinds eind juli hebben we internet en interactieve tv van kpn tot ons beschikking het internet is door een monteur geinstaleerd en doet het. Ik had nu pas tijd om naar het interactieve tv te kijken. Netjes de gebruiksaanwijzingen gevolgd en kreeg een opstart scherm (met die gekleurde bolletjes) en daarna was het enkel maar blauw beeld.

enig idee hoe dat zou kunnen?

greetz

Het juiste moment gekozen om Interactieve TV op te startten n.l. op het moment dat er een landelijke storing was, hoe krijg je het voor elkaar.

Maar niet schrikken, iedereen die de setup deed tegelijk met u had een blauw scherm en een foutcode 311 Tijdelijk niet beschikbaar.

Zoals u misschien gemerkt heeft is de storing voorbij en moet u beeld hebben, ik wel in ieder geval.

Als u geen beeld heeft de ontvanger even uit zetten en na 30 seconden weer aan.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blauw Scherm', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
afspelen opnamen op tv scherm Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 2 20 september 2012, 10:59
Digitenne installatie - scherm blijft grijs KPN Televisie Storing 1 04 maart 2012, 00:56
Signaal AV 2 blijft op scherm Algemeen 1 04 november 2010, 18:53
En dan is het blauw KPN Televisie Storing 5 02 september 2009, 13:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:37:18
| eogcnlGhost05:55:11
| lobo40514:55:53
| glim16:39:12
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10