obey-robots.txt
09 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Arcaydan & traag internet

Marietje
Sinds een week hebben wij de nieuwe Arcaydan modem in huis. Wat een ellende! VPN en Alecto dataplug werken niet meer en worden niet ondersteund door KPN. Maar nu werkt internet ook nog eens niet naar behoren. Gewone internet sites (bijv nu.nl) zijn geen probleem maar sites waar je op in moet loggen geven errors. Zo kunnen wij niet meer internetbankieren en ook bwin.com geeft foutmeldingen.

Heeft iemand een idee hoe dit kan? Het gaat om een draadloze verbinding.
Gewijzigd door Marietje op 15 november 2010, 21:00

Codemeister
Draadloos heeft inderdaad wat problemen op deze modem. Welke foutmeldingen zie je dan exact?

Marietje
Excuses voor de trage reactie maar de helft van de tijd werkt de verbinding dus helemaal niet. Inmiddels druk in 'gevecht' met KPN. Ze hebben beloofd alles op te lossen maar na die belofte nooit meer iets van ze gehoord...Sad

Als ik op een site probeer in te loggen dan krijg ik 9 van de 10 keer een standaard Internet Explorer scherm te zien. De tekst luidt: 'IE cannot display the webpage'. Als waarschijnlijke oorzaken worden genoemd: You are not connected to the internet, The website is encountering problems, There might be a typing error in the address.

KPN zou mij kabels opsturen zodat ik zou kunnen testen of het wel zou werken als ik niet wireless werk. Helaas is KPN ook die belofte niet nagekomen! Ik word er zo moedeloos van.....

Knolselderij
Probeer een reset. Daarna ja pc of laptop eens bekabeld aansluiten. Dat het modem de oorzaak is van de ellende is onwaarschijnlijk.. Maar je moet alles uitsluiten! Wat voor modem had je daarvoor? of had je toen nog geen KPN?

Marietje
Als ik de laptop aan de kabel leg is er niets aan de hand. Inmiddels is er een monteur langs geweest en die heeft niet eens gekeken naar het probleem. Hij zei dat wanneer verschillende kanalen geprobeerd zijn het aan mijn laptop moet liggen. Hij dacht dat mijn laptop niet compatable was met het nieuwe modem. Als dit waar is dan vind ik dit schandalig. Mijn laptop is ongeveer 2 jaar oud en ik krijg elke 4 jaar een nieuwe van mijn werk.

Het probleem is inmiddels wel opgelost want de monteur heeft de modem vervangen voor een oud type. Speedtouch 780 (geloof ik...), een hele zwarte. Alle stekkertjes er weer in en alles deed het weer, inclusief de datapluggen!!

Codemeister
Fijn dat het nu wel werkt. Ik sluit het topic!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcaydan & traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten 2 15 februari 2016, 20:56
Wake on Lan via Internet (Wake on Wan) ZTE220N + TP WR1043 (DD-WRT) Eigen netwerk 1 12 februari 2016, 13:31
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:14
| KaPteiN02:02:54
| lobo40520:46:21
| glim22:29:40
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10