obey-robots.txt
11 December 2016, 14:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Ik ben wanhopig, heb al een week geen i-TV

onda
sinds een paar maanden heb ik een all-in pakket, internet,bellen en interactieve tv. De eerste maand ging het zozo, maar daarna was het drama. De ontvanger startte opnieuw op, het beeld bevroor constant waarna de ontvanger opnieuw opgestart moest worden.
Dus bellen met de KPN (na 3 mislukte pogingen iemand aan de lijn), volgens de 'techneut' moest de splitter er tussenuit, zo gezegd zo gedaan.
Maar sindsdien, een week geleden, heb ik geen enkel beeld meer op de TV gezien.
Het modem opnieuw opgestart, de ontvanger eindeloos uit en aan gezet, maar de ontvanger blijft hangen op 'balletje 3' en dat was dat. Geen TV dus.
Ik ben er helemaal klaar mee en heb eigenlijk al geen zin meer in het telkens te moeten bellen met de KPN. Wie herkent mijn verhaal en kan mij adviseren?
Liefst wil ik van het abonnement af. Ik ben erg teleurgesteld.

Giant2000
Je moet gewoon vragen om een monteur of een meting. En de dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken kun je terugvragen, daar doet KPN niet zo moeilijk over.
Dus helaas, waag er nog maar even een belletje aan.

Codemeister
In aanvulling op jouw verhaal heb ik ook nog een goeie.

Ik bel op 2-11-2010 naar de afdeling 'abonnementen' met het bericht dat ik het bestaande InternetPlusBellen-abonnement per 2-12-2010 wil laten omzetten naar E-mail Only Basis. Je vraagt om een bevestiging, de persoon aan de lijn leest het terug en het klopt. Dus afgesproken en opgehangen.

Zes uur later: TV vraagt om abonneenummer en telefoon geeft een 'in-gesprek-toon'. Wat is er gebeurd (na 106 minuten 0,10 per minuut): KPN heeft 2-11-2010 ingevoerd als opzegdatum - en dus niet 2-12-2010. KPN biedt een bos bloemen aan.

Helaas. Met een bos bloemen gaan we hier NIET meer akkoord. De maandenlange frustraties en nu een afgesloten telefoonlijn én televisie (ik klop af dat het internet nog (traag) werkt) resulteren in mogelijk uiteindelijk een rechtszaak.

lange006
Wellicht kan ik je helpen....
moet ik ff je gegevens hebben....
accountnummer bijv. of mac adress van de box

Codemeister
Was dat in antwoord op mijn post of op die van de topicstarter?

lange006
antwoord was voor de topicstarter helaas....

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik ben wanhopig, heb al een week geen i-TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 20 30 september 2016, 19:33
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing 8 21 december 2015, 21:05
Geen Internet meer wel ADLS verbinding KPN Internet Storing 4 10 november 2015, 00:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:31:06
| KaPteiN03:25:28
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10