obey-robots.txt
09 December 2016, 08:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

DVDR aansluiting

berends4
Sinds een maand in bezit van inter. tv. Helaas lukt het niet om de philips DVDR 7300H aan te sluiten. Verschillende mogelijkheden geprobeerd, maar het wil niet lukken.
De recorder ontvangt het signaal alleen via de Scart Tv van de Motorola V 1910-9. Ook naar de tv is dit geen probleem via de scart. De uitzending is prima.
Echter ik krijg geen signaal van de DVD recorder. Bijv bediening en instellingen enz. Hoe kan ik dit instellen regelen?

Codemeister
Als ik je goed begrijp wil je uitzendingen via de Motorola opnemen op je DVD-recorder? Naar mijn weten is dit niet mogelijk.

berends4
Nou, dat gaat lekker. Ik kan wel opnemen van de Motorola, maar om dit af te spelen moet ik eerst de sterkers verwisselen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn en moet toch anders kunnen? Of hebben jullie het zo beveiligd dat het niet mogelijk is?

Codemeister
Begrijp ik je verkeerd: lukt het opnemen wel maar heb je geen geluid tenzij je de kabels verwisselt of lukt opnemen al helemaal niet?

berends4
opnemen is mogelijk, maar na de opname moet je de scartaansluiting verwisselen om af wat je hebt opgenomen te kunnen afspelen.

Codemeister
Ik ben bang dat dit niet mogelijk is zonder elke keer de kabels te wisselen als gevolg van de firmware van KPN of een algemene beperking van de ontvanger zelf.

berends4
Is het nu zo moeilijk om een goed antwoord tegeven. In de gebruiks aanwijzing van de KPN ITV staat hoe je de DVD Recorder moet aansluiten. En u zegt dat opnemen niet mogelijk is vanwege een firewall. Ik heb geschreven dat opnemen wel mogelijk is. Alleen moet ik elke keer de stekkers verwisselen.
Ik kan alleen de DVD recorder niet programeren om op te nemen. Ik heb op het forum gelezen dat er nog iemand is met het zelfde probleem. Als antwoord word gegeven. Alleen de 1960 kan opnemen! Dus hebben jullie de verkeerde gestuurd en moet ik niet de 1960-9 hebben. Graag een goed en tevreden antwoord.

Codemeister
Laat ik even duidelijk melden dat ik slechts een moderator ben met redelijk wat ervaring omtrent KPN en alle zaken eromheen, maar geen medewerker van KPN. Ik heb dus geen invloed op de apparatuur die je gebruikt en/of in bezit hebt.

Dan met betrekking tot je vraag: sorry, ik heb niet gelezen dat je de Motorola VIP 1910 had. Wat dat betreft is het antwoord kort: je hebt de VIP 1960 nodig.

chocinoki
ik snap eigenlijk niet dat iemand eigenlijk wel antwoord wil geven want ten eerste is het verhaal zo onduidelijk als het maar kan en de toon waarop een vraag gesteld word roept bij mij gelijk al zoiets op als van barst maar met je probleem..vragen mag maar graag op een fatsoenlijke manier want de meeste mensen hier op het forum hebben niks met kpn verder als zelf problemen...en als antwoord op je vraag zou ik eens de handleiding van je tv eens goed doornemen over de werking van de scart aansluitingen want mischien kom je dan wel verder of je verteld ons iets meer over welk tv toestel je gebruikt enzo...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVDR aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
aansluiting genesis kastje Frequently Asked Questions 1 13 november 2013, 13:02
telefoon aansluiting Algemeen 1 19 juni 2013, 15:29
hoe ziet een VDSL aansluiting eruit. Opleveringsproblemen 12 14 april 2013, 21:35
KPN ITV en Minipc Android op een Devolo aansluiting. Helpdesk 1 19 maart 2013, 00:05
ZTE H220N , mogelijkheden van de rode "WAN" aansluiting ??? KPN met eigen modem/router 2 18 februari 2013, 21:58
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:37:32
| eogcnlGhost05:55:25
| lobo40514:56:07
| glim16:39:26
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10