obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DVDR aansluiting
berends4
Sinds een maand in bezit van inter. tv. Helaas lukt het niet om de philips DVDR 7300H aan te sluiten. Verschillende mogelijkheden geprobeerd, maar het wil niet lukken.
De recorder ontvangt het signaal alleen via de Scart Tv van de Motorola V 1910-9. Ook naar de tv is dit geen probleem via de scart. De uitzending is prima.
Echter ik krijg geen signaal van de DVD recorder. Bijv bediening en instellingen enz. Hoe kan ik dit instellen regelen?
 
Codemeister
Als ik je goed begrijp wil je uitzendingen via de Motorola opnemen op je DVD-recorder? Naar mijn weten is dit niet mogelijk.
 
berends4
Nou, dat gaat lekker. Ik kan wel opnemen van de Motorola, maar om dit af te spelen moet ik eerst de sterkers verwisselen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn en moet toch anders kunnen? Of hebben jullie het zo beveiligd dat het niet mogelijk is?
 
Codemeister
Begrijp ik je verkeerd: lukt het opnemen wel maar heb je geen geluid tenzij je de kabels verwisselt of lukt opnemen al helemaal niet?
 
berends4
opnemen is mogelijk, maar na de opname moet je de scartaansluiting verwisselen om af wat je hebt opgenomen te kunnen afspelen.
 
Codemeister
Ik ben bang dat dit niet mogelijk is zonder elke keer de kabels te wisselen als gevolg van de firmware van KPN of een algemene beperking van de ontvanger zelf.
 
berends4
Is het nu zo moeilijk om een goed antwoord tegeven. In de gebruiks aanwijzing van de KPN ITV staat hoe je de DVD Recorder moet aansluiten. En u zegt dat opnemen niet mogelijk is vanwege een firewall. Ik heb geschreven dat opnemen wel mogelijk is. Alleen moet ik elke keer de stekkers verwisselen.
Ik kan alleen de DVD recorder niet programeren om op te nemen. Ik heb op het forum gelezen dat er nog iemand is met het zelfde probleem. Als antwoord word gegeven. Alleen de 1960 kan opnemen! Dus hebben jullie de verkeerde gestuurd en moet ik niet de 1960-9 hebben. Graag een goed en tevreden antwoord.
 
Codemeister
Laat ik even duidelijk melden dat ik slechts een moderator ben met redelijk wat ervaring omtrent KPN en alle zaken eromheen, maar geen medewerker van KPN. Ik heb dus geen invloed op de apparatuur die je gebruikt en/of in bezit hebt.

Dan met betrekking tot je vraag: sorry, ik heb niet gelezen dat je de Motorola VIP 1910 had. Wat dat betreft is het antwoord kort: je hebt de VIP 1960 nodig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVDR aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
aansluiting genesis kastje Frequently Asked Questions : 1 13 nov 2013
telefoon aansluiting Algemeen : 1 19 jun 2013
hoe ziet een VDSL aansluiting eruit. Opleveringsproblemen : 10 14 apr 2013
Advertentie