obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing regio 0345
Martinski
Hallo, wij hebben hier in regio 0345 al sinds zes uur gisteravond geen internet. Met regio 0345 wil ik zeggen dat er meerdere mensen in onze regio geen internet hebben. Buren, vrienden en familie allemaal KPN na rond bellen ook geen internet of beperkt internet. Uiteraard de klantenservice gebeld maar helaas werd daar een storing ontkent en lag het aan ons... Hen uitgelegd dat het zeer zeker niet aan ons ligt daar een hoop anderen ook geen internet hebben en alles bij ons goed aangesloten is en tot gisteravond perfect werkte. Helaas weigerde de telefoniste dat te geloven en bleef doordrammen dat er GEEN storing is en het aan onze eigen PC/modem ligt en daar moest ik het maar mee doen.

Dit is al de zoveelste keer dat er storing is, er gaat onderhand geen week voorbij of er is wel weer wat, of het laden gaat heel langzaam en beperkt of er is helemaal geen internet en bij de buren idem dito. Waar zijn ze mee bezig bij KPN?!
Waar is die oude vertrouwde probleemloze adsl-verbinding van Planet gebleven?! Wanneer wordt er eens geluisterd naar de klant en wordt er eens bij henzelf gekeken naar storingen ipv alles gelijk bij de klant neer te leggen. Je zou onderhand gaan overstappen naar een ander alleen dat schiet niet veel op aangezien een ander bedrijf nog veel slechter is in deze regio, zoals UPC is drie keer niks kun je net zo goed bij KPN blijven..
En mobiel internetten zoals nu tijdens de storing met 3g/umts is beetje dure grap nietwaar?Frown

KPN; doe hier eens wat aan en verbeter de klantenservice!

Mvg
Gewijzigd door Martinski op 31 oktober 2010, 13:17
 
Codemeister
Als de klantenservice niet wil helpen zou ik eerlijk gezegd behoorlijk moedeloos worden. Heb je al gevraagd naar een lijnmeting? Tenslotte, KPN kan op afstand zien of er iets mis is.
 
VriezeNet
Gewoon die boevenbende links laten liggen, het gaat KPN alleen nog maar om het incasseren, voor de rest is er niets meer over van het ooit zo vertrouwde KPN !!!
 
SirPeter
Niet letten op Vriezenet, die is gefrustreerd geweest omdat ie te maken heeft gehad 3 uurtjes met een lokale storing die al opgelost is.

Als er geen storing bekent is bij KPN dan moet de normale procedures gevolgd worden. Dat is ook heel logisch want iedereen kan wel zeggen dat het niet bij hun thuis ligt. Huissituaties moeten eerst worden uitgesloten voordat er dure monteurs op pad gestuurd worden voor eventuele storing in het netwerk.

Als uw modem geen of slechte verbinding heeft en de vragen van de klantenservice blijken uiteindelijk niet de oplossing te zijn geweest wordt bijvoorbeeld monteur(s) of de technische dienst aangestuurd. Die zullen eventueel constateren dat er inderdaad een fout is in het netwerk dan kan dat verholpen worden. U bent dan diegene die de storing dan gemeld heeft. Als niemand mee wilt werken met de diverse vragen dan word er ook niets gedaan omdat er geen goede analyse uitgevoerd kan worden.
 
VriezeNet
Tja...als het die paar uurtjes van gisteren alleen was, ach dan hoorde je mij niet hoor, maar het is een geheel van frustratie's met die bende van KPN, zoals het zomaar een nieuw jaarcontract aan de broek smeren, schrijven, bellen etc. helpt niet, dan al die dure telefoontjes met hun, ik heb op een keer voor meer dan €25,= verbeld met hun, ze wisten zich totaal geen raad met het probleem, tot je eindelijk (na 14 dagen) de goede medewerker treft, die reset de configuratie in 2 seconden...en hup alles werkt, MAAR DAAR BEN IK WEL BIJNA 14 DAGEN MEE AAN HET BELLEN GEWEEST !!!

Hoezo frustratie, ik ben daar, tot april dit jaar, al jaren een zeer tevreden klant geweest, totdat het mis ging in april...nee dank je, voor mij geen KPN meer, natuurlijk dit is een persoonlijke mening, aar ik ben niet de enigste...en er gaan er nog meer volgen, dat is geen frustratie, maar een feit !!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing regio 0345', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
FOX Sports storing? Het is einde contract. KPN Nieuws : 1 05 aug 2016
Advertentie