obey-robots.txt
11 December 2016, 10:54
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Software update TG789vn in Q4? Ik denk het niet.

DavidVdsl2
Even voorstellen, sinds januari 2010 ben ik glasvezel Goud abonnee. Ik heb een VDSL2 verbinding die (meestal) prima werkt.

1006205753

Alleen dat nat probleem met de ps3 zit me erg dwars. Ik volg al een tijdje de diverse fora en er lijkt nog steeds geen werkende workaround te zijn.

Als er voor januari 2011 geen oplossing komt (dit mag best geld kosten, een nieuwe modem of router wil ik best zelf kopen, als ik hem dan ook zelf mag beheren) ga ik op zoek naar een alternatief voor KPN.

Dit heb ik ook via een mail aan KPN (CustomerServiceContactMail) laten weten. Dit is het antwoord dat ik kreeg.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail d.d. 24-10-2010 kan ik u berichten dat KPN nog druk bezig is de update die benodigd is om de instellingen om te zetten naar een nat1 of nat2 te ontwikkelen. Er wordt verwacht dat deze update in Q4 2010 of Q1 2011 uitgevoerd zou worden. Dit is tot op heden bij de klantenservice slechts bekend als een verwachting en geen garantie.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Marijke Bouman
Klantenservice KPN Glasvezel.


Het lijkt er helaas dus op dat KPN blijft schuiven met de datum van de update. Ik blijf de fora volgen, maar de kans dat ik bij KPN blijf wordt steeds kleiner.

Groet,
David
 
Emperos
Ik dacht ook goed af te zijn met een Gold abbonee. type Thomson TG789, maar niks blijkt minder waar. Ik probeer een private server te runnen en voordat ik abonee werd op KPN glasvezel gebruikte ik lynksys van UPS en dat werkte altijd super goed maar omdat KPN een pakket heeft voor internet,tv ect en UPC niet besloot ik maar KPN glasvezel gold te kopen en verwachten daarbij geen problemen. Toen ik port forward ging doen probeerde ik port 80,8080,7575,7576 open te zetten als ik dan een test run staat er dat ze dus helemaal niet open staan.

Ook voor de ps3 heb ik hetzelfde probleem, eerst kon ik nog geen eens connecten maar na lang proberen kreeg ik hem uiteindelijk op NAT 3 nou super.... niet dus. Nat 2 schijnt dus helemaal niet mogelijk te zijn als je gebruik maakt van deze mooie Gold pakket. En die update zou toch eigenlijk al in juli uit moeten zijn? Nou ja ik zie het voor de rest allemaal wel, denk dat ik maar mooi weer eens naar mijn oude provider tou ga.
 
iepiednbliep
ik heb het silver pakket maar hier is het ook niet mogelijk.

het beste is gewoon weggaan. ook veel negatieve reclame geven, misschien dat ze dan wakker worden.

ik ben voor de rest altijd zeer tevreden met kpn(mobiel) , maar hier hebben ze echt steken laten vallen en ook van de helpdesk hoef je maar weinig te verwachten. Dat is opzich wel logisch , want denk je nu echt dat ze verstand van zaken hebben? misschien maar 1 of 2. en de vrouwen die je aan de lijn krijgt zijn waarschijnlijk huisvrouwen.

Ze houden je ook gewoon voor de gek aan de telefoon.
ik bel op om met een probleem, ze zeggen dat ze terugbellen om het uitzoeken , maar ben nooit meer teruggebelt
 
kpntester
iepiednbliep schreef:
ik heb het silver pakket maar hier is het ook niet mogelijk.

het beste is gewoon weggaan. ook veel negatieve reclame geven, misschien dat ze dan wakker worden.

ik ben voor de rest altijd zeer tevreden met kpn(mobiel) , maar hier hebben ze echt steken laten vallen en ook van de helpdesk hoef je maar weinig te verwachten. Dat is opzich wel logisch , want denk je nu echt dat ze verstand van zaken hebben? misschien maar 1 of 2. en de vrouwen die je aan de lijn krijgt zijn waarschijnlijk huisvrouwen.

Ze houden je ook gewoon voor de gek aan de telefoon.
ik bel op om met een probleem, ze zeggen dat ze terugbellen om het uitzoeken , maar ben nooit meer teruggebelt

Lutsers zijn het! Die DMZ waar ik ooit lange tijd voor lobbyde bij de KPN zal er ook vast wel nooit komen.
 
Emperos
Inderdaad die service van KPN is 1 hele grote grap. Je belt ze op met je probleem, ze zeggen dan heel professioneel dat ze ''testen'' uit gaan voeren daarna bellen ze je terug (mij dan wel na een uur) en dan hebben ze niks opgemerkt uit die tests. Ook als je vraagt naar PS3 of dat een probleem is krijg je als antwoord ''Dat hoort geen probleem te zijn je zou gewoon online moeten en kunnen spelen'' Hoeveel verstand heb je dan als het algemeen bekent is dat dat nog niet mogelijk is of in iedergeval niet optimaal mogelijk is. Heb het idee dat ik er zelf nog meer verstand van heb dan de mensen die daar heel de dag achter de telefoon hangen.

KPN bah bah bah ben er echt helemaal klaar mee ze moeten zich lekker met mobiele telefoons bezig houden plaats van het internet,tv ect...Angry
 
Flowzor
Ik heb op ipbforum gelezen dat er al mensen zijn die de nieuwe update hebben, versie 8.4.2.U, jammer genoeg ik nog niet. Ben benieuwd tot de rest het ook heeft.
http://www.kpn.ge...p;start=15
Gewijzigd door Flowzor op 03 november 2010, 18:02
 
victorvpv
is het niet mogelijk om een Kassa campagne te starten of iets dergelijks.
Ik heb het idee dat veel mensen met dit probleem te maken hebben.

KPN ontvangt wel mijn cash, maar levert geen diensten!!!
 
kevboy09
Gaat zo te zien lekker bij KPN.
Wat een rot modem is dit en wat een domme provider.
Dit kun je toch geen produkt meer noemen.

Hebben me ouders ook nog is Interactieve TV aangeschaft. Blijkt ook een deel over het internet te gaan.
Natuurlijk gaat dan weet je snelheid naar beneden en om nou weer te overstappen. Nee. KPN komt maar een keer met een oplossing als ze dat eens kunnen.

Mensen die dit lezen en nog een provider moeten kiezen: NEEM GEEN KPN.

Hun afkorting betekent niet voor niets: Kan Praktisch Niks!

Als het zo door blijft gaan, blijf ik net zolang aan die lijn hangen tot dat ze met een oplossing komen.
We betalen ons zo blut aan een flut product.
 
SirPeter
Vanaf 1 januari bellen met helpdesk, aangeven dat u wacht op de update. De goede helpdesk agent zal u een arcadyan modem opsturen.
 
kevboy09
Hoezo pas na 1 januari. KPN hoort het gewoon wat sneller op te lossen vind ik.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software update TG789vn in Q4? Ik denk het niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:42:03
| eogcnlGhost08:48:46
| ej2199320:27:11
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10