obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
122 dagen KPN glasvezel 122 dagen problemen
Sarge
Goed we zijn nu dik 3 maanden verder en er is nog NIETS opgelost!


Ik heb het allemaal vorige week maar weer eens opgepakt. Ik was te druk en even klaar met KPN.

Ze schijnen vanaf mijn vorige post nog in de wijkcentrale te zijn geweest. Ze wilden ook weer een monteur langs sturen om de snelheid te meten. Ik heb ze gezegd dat het al meerdere malen gedaan is.

Nu vorige week dus weer een mail gestuurd dat mijn probleem nog niet is opgelost en dat ik een oplossing wil.
Raad eens..... doe eens een gok.......

Ja hoor;" ZE WILLEN WEER EEN MONTEUR LANGS STUREN OM DE SNELHEID TE METEN!!!!!" Dat zou dan nummer 6 zijn. Volgens mij is dit een standaard draaiboek ofzo?

Ik heb heel beleefd gemeld aan de dame dat dit reeds meerdere malen is gebeurd. Dit wist ze niet en kon ze ook niet terug zien. Ze zou het terug zetten naar de technische dienst....

Krijg ik net een sms op mijn telefoon:
Geachte KPN klant, uw storing is afgemeld en opgelost. Voor vragen, bel 0900-0747 (08:00-22:00/10ct p/m)

Ik heb ze maar weer een mail gestuurd met mijn verbazing....

Echt nu ben ik het zat. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zelfs niet in de begin tijd van UPC/Chello en dat was al een puinhoop.

Sad
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Sarge
Weer even een update aangezien we al weer 2 afspraken verder zijn.

Ik had na de laatste klacht een mail retour gekregen waarin vermeld stond dat ik in het Escalatie traject werd geplaatst. Dit zou de zaken wat beter aanpakken.
In de mail ook duidelijk aangegeven dat mij de internet snelheid nog niet eens zoveel kan schelen, maar dat het tv kijken me nog het meeste stoort.

Vorige week vrijdag werd ik in de ochtend gebeld. Ze hadden nog een mogelijkheid om in de middag een monteur langs te sturen.
Ik heb ze eerst even gevraagd wat de montuer zou gaan doen i.v.m. de welbekende en veelvuldig gedane snelheids metingen.
"Nee meneer deze keer komt er een specialist". Klinkt goed, dus laten we maar doen.

In de middag is er een monteur geweest en niets ten nadele van hem, maar er werd WEER een snelheid gemeten zoals anders ook en even in de wijkcentrale wat zaken getest.
Ik heb hem ook gevraagd naar zijn opdrachten en wat hij aan problemen heeft doorgekregen. Zelfde als de keren ervoor.

De constatering: Internet download snelheid = goed. Internet upload snelheid = veel te laag.

TV is zo goed als niet na gekeken. Dit zou komen omdat gedacht werd dat het tv slecht zou zijn door de internet snelheid.
Ik maakte gebruik van de draadloze set voor de tv ontvangers. De schuld werd ook hiernaar verwezen.
Ik heb ook aangegeven dat we al een test bedraad hebben gedaan en dat dit geen verschil maakte in de beeld kwaliteit.

Toch is er voor gekozen om voor de 2 tv's UTP aan te laten leggen. Ik wilde nu ook wel een stap verder en onder het mom, baat het niet schaadt het niet, ben ik akkoord gegaan.

Vandaag was het dan zover en hebben ze de kabels getrokken. Ik moet wel zeggen dat deze 2 jongens de zaken verdomd netjes aan hebben gelegd!
Helaas geen positief resultaat. Geen verbetering in de beeld kwaliteit.

Na in ieder geval weer veel geleerd te hebben over glasvezel, zit ik dus nog steeds met mijn problemen.
Ik heb nu wel een afspraak staan om de ITV ontvangers om te laten ruilen voor de nieuwe versie. Dat ging niet zomaar en met een duwtje in de rug van behulpzame personen en eerdere afspraken is het toch gelukt.
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Sarge
Oke geloof het of niet...

Ik heb wederom vrij genomen. Dit is de 6e of 7e keer dat ik vrij heb genomen.

Wat zou er gaan gebeuren vandaag? Ze zouden de 2 TV ontvangers om komen ruilen voor de nieuwe type! 1963 geloof ik ?
De monteur had de vorige week wat extra moeite gedaan om dit voor elkaar te krijgen.

Ik heb alles afgekoppeld. Zowel boven als beneden. Alles netjes in de dozen gepakt.

De deurbel gaat en de meneer van TNT express heeft maar 1 apparaat bij zich en het is ook nog een oud type ook nog.

Apparaat niet aangenomen en direct kpn gebeld en helemaal uit mijn ster gegaan. vind dat ik nog beleefd ben gebleven aangezien die gozer er weinig aan kon doen.

WAT EEN ONGELOVELIJK BEDRIJF! NIET TE FILMEN DIT!!!


Dan val je onder een zogenaamd escalatieteam.... Nou van hun heb ik nog niets gezien of gehoord en ze zijn ook niet bereikbaar. Ze hebben wel hun naam eer aan gedaan. De situatie is inderdaad totaal aan het escaleren.

Ik heb in ieder geval gezegd dat ik morgen door hun gebeld wil worden.
Als ze nu niet alles regelen zeg ik alles op en dat doe ik juridisch inclusief schadeloosstelling. Alles aan data en tijdstippen van de contacten bij gehouden, dus ze hebben weinig andere keus.

Vreselijk hoe een bedrijf waar je geld aan betaald je zo op de kast kan krijgen zeg. Dit is echt zeer slechte reclame voor ze en ik zal mij daar ook hard voor maken als ze dit niet heel snel oplossen.



Zo sorry mensen maar moest het even kwijt......

Angry
Gewijzigd door Sarge op 19 februari 2011, 16:23
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Sarge
Er zou vandaag weer iemand aanwezig zijn van het escalatieteam. Ik was nog niet gebeld...

Dan maar zelf bellen. Nee er is niemand aanwezig van dat team...

Wel 2 keer lang in de wacht gestaan. We zullen de kosten wel weer op de rekening zien.


oef...
Gewijzigd door Sarge op 21 februari 2011, 19:37
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Sarge
Ik had toch echt verwacht dat naar aanleiding van afgelopen weekend ik gebeld zou worden vandaag.

(Nog) niet gebeurd in ieder geval...
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
edmuziek
Toch wel schrijnend, jouw verhaal. Wij hebben ook problemen gehad, maar zijn toch altijd netjes gecompenseerd. Ik was in jouw geval toch allang naar Radar/Consumentenman/Kassa of rechtsbijstand gegaan...
 
Sarge
Dat gaat ook gebeuren. Mijn doel is in ieder geval eerst te proberen om op de juiste manier gebruik te maken van het product. Het geeft geen garantie dat een concurent wel fatsoenlijk levert uiteraard. Ik heb KPN in ieder geval voldoende in de gelegenheid gesteld om het recht te trekken.

Uiteindelijk gaat dit alleen maar klanten kosten voor hun dus ik snap niet waarom ze dit niet even bij de horens pakken en netjes afhandelen. Het is vrij simpel en kan binnen een week rond zijn.
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Sarge
Nog niet gebeld vandaag. Wederom zelf een korte mail gestuurd vandaag. Alleen weer een verzoek gedaan m.b.t. contact.

Zal er wel niet in zitten, maar hou jullie op de hoogte.









Er lezen per dag aardig wat mensen dit onderwerp valt me op. Goede zaak!
UPDATE
Ook vandaag, woensdag 23-2-2011, geen contact gehad.
Gewijzigd door Sarge op 23 februari 2011, 23:31
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Sarge
Vandaag 24 feb, zelf maar weer gebeld. In totaal weer 26 minuten aan de telefoon gezeten met 0900-0747

Het wordt weer doorgezet naar supervisors enz enz.

Ik heb met name aangegeven dat ik nog niet eens zit te wachten op hap klare oplossingen, maar feedback over de stand van zaken of waar ze nu mee bezig zijn zou al iets zijn. Uiteraard zullen ze me wel die ontvangers mogen gaan leveren. Die afspraak is reeds eerder gemaakt, dus die mogen ze nakomen.

Ik heb aangegeven dat ik nog en paar dagen wacht en dan ga ik stappen ondernemen.
Ik had de brief al klaar voor de rechtsbijstand, maar daar wacht ik nog even mee.

Ik was ook al benaderd door een instantie en dat zet ik even op pauze. Schijnbaar zijn ze via een link elders op het internet op dit forum terecht gekomen. Toch handig dit.

Ik ben niet het type dat met stront gaat gooien, maar ik denk dat ik geduldig genoeg ben geweest.

Maandag zet ik alles voort.


Och en trouwens....

Webcare team heel erg bedankt voor de aandacht en het doorgeven van deze situatie bij jullie supervisors... Sad
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Sarge
Er is nieuws...

Vandaag contact gehad met een afdeling die mij echt verder gaat helpen.

Klinkt goed en voelt goed, dus ik laat het even voor wat het is en ga er met hun mee aan de slag.


Smile
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '122 dagen KPN glasvezel 122 dagen problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Advertentie