obey-robots.txt
08 December 2016, 01:18
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Ontvangst via CAM-module.

Hasje
Onlangs een nieuwe tv gekocht. Deze heeft de mogelijkheid om Digitenne te ontvangen via een Cam-module (starterskit). Zo'n ding kost toch liefst € 90 terwijl de ontvanger zelf in de TV zit.
Het is toch een stuk handiger als ontvangst via een decoder, je heb dus alleen de asb van de tv nodig. Alleen ondervind ik een ander probleem nl dat het "blokjes probleem" groter is geworden. Soms totaal gestoord beeld, de frequentie van deze storingen lijkt hoger te liggen als bij een losse tuner. Wie herkent dit probleem, en is hier iets aan te doen? Ik dacht zelf aan de aanschaf van een buitenantenne, maar zou eerst wel willen weten of dit echt wel helpt.
Wie het weet mag het zeggen.
Frown

guus
Digitenne heeft zowiezo weinig vorderingen qua beeldkwaliteit op een hd(ready)tv. Het heeft dus ook geen zin om het te bestellen want voor de extra kanalen doe je het ook niet. Het word langzamerhand al weer duurder, en als je eredivisie live wil komt er 7 euro bij.

Als je het voor de beeldkwaliteit doet, de extra kanalen en/of eredivisie live dan kan je beter digitale satteliet- of kabeltv nemen.

Edit: Zijn mijn eigen ervaringen dus geen gelul Pfft
Gewijzigd door guus op 20 november 2008, 14:58

Hasje
Heb inmiddels met KPN contact gehad over mijn probleem met de CAM-module. Na veel gedoe heb ik inmiddels een gratis buitenantenne van de KPN ontvangen. Dit heeft wel een week of 3-4 geduurd. Dit zou de oplossing voor mijn probleem zoals hierboven vermeld moeten zijn.
Ik kan je verzekeren dat het absoluut goed geholpen heeft, een mooi strak en helder beeld zonder noemenswaardige storingen.
Ik heb voor de zekerheid opnieuw de zenders geinstalleerd, en tot mijn grote verbazing kan ik nu de volgende regionale tv-zenders ontvangen Omroep Brabant, logisch want ik woon in Oss, Omroep Gelderland, Utrecht en of je het gelooft of niet ook omroep Noord-Holland, al is deze niet geheel storingsvrij.
In dit geval dus een compliment voor de KPN, er was bij de verzending van de buitenantenne het nodige misgegaan en na een drietal telefoontjes ontving ik de verontschuldigingen voor de ondervonden overlast middels een fraaie bos bloemen, samen met de buitenantenne.
Gewijzigd door Hasje op 05 januari 2009, 23:45

Remmy
Onlangs heb ik een conax module gekocht voor mijn Sony Bravia tv. Voor meeste zender heb ik goed ontvangst maar veronica, rtl8 en nog enkele andere hebben last van storing. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen.
Ik heb de antenne verschillende keren veplaats en de zenders opnieuw zoeken maar het probleem verplaats zich alleen tussen de zenders. Na gebeld te hebben met Kpn is mij verteld dat het probleem met een buiten antenne verholpen zou moeten worden, alleen kan ik geen buiten antenne plaatsen waar ik woon. Is er geen andere mogelijke oplossing voor dit probleem ?

Hasje
Remmy,
Misschien kun je toch weer beter overstappen op een losse receiver. Ik heb inmiddels zelf ondervonden dat bij het gebruik van een Conax-mudule het signaal duidelijk verzwakt wordt.
Een buitenantenne lost dit ook niet op, maar met een losse receiver is er aanmerkelijk verbetering in de sterkte van het signaal en dus ook de beeldkwaliteit. Succes ermee.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontvangst via CAM-module.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Radio ontvangst bij ITV ontvanger Frequently Asked Questions 1 02 maart 2015, 17:07
CAM-module en audio installatie Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 3 25 juli 2013, 23:45
diggitenne insteekkaart in ziggo cam module... kan dat? KPN Televisie Storing 3 28 januari 2013, 15:37
Itv net buiten ontvangst draadloze verbinding WiFi 4 19 november 2012, 20:25
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:46:18
| dirkjohan03:55:57
| KaPteiN04:37:10
| lobo40508:36:08
| glim10:51:16
| Peterkessen11:51:30
| avardiannl21:20:33
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10