obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Iemand meer dan 20Mb/s. op VDSL IPB+TV ?
Ja Ja 50%[2 stemmen]
Nee Nee 50%[2 stemmen]
Totaal stemmen : 4
 Onderwerp afdrukken
VDSL Snelheid zou 40Mb/s. moeten zijn = echter maar 20Mb/s beschikbaar......
chrispie
Ik ben i.v.m. beëindiging van de korting e.p. per 31/12/2010 sinds een kleine week overgestapt van XS4ALL ADSL 20Mb/s. naar KPN VDSL IPB+TV 40Mb/s.
Bij XS4All was 20Mb/s. ook daadwerkelijk de volle 20Mb/s. en geen octet minder !!!
De afstand van mijn huis naar de wijkcentrale is hemelsbreed nog geen 200 meter (er zit zelfs geen tussenverdeler tussen!!)
en mijn Experiabox is een TG789VN.
Ik heb echter (ook bij uitgeschakelde IP-TV ontvanger) bij KPN nog niet 1x meer dan 20mb/s. gemeten......
Dat er iets aan overhead van die 40Mb/s. af zou gaan t.b.v. de IP-TV streams oké maar dan gelijk de helft?
Ik ben benieuwd of iemand hier (met een vergelijkbaar pakket WEL eens meer dan die 20Mb/s. heeft gemeten?

Ik betaal voor 40 Mb/s. en krijg de helft. Waar staat dit verschijnsel op de KPN site beschreven?
Dit zou ik bij de slager, bakker etc. toch ook niet pikken..... waarom dan bij KPN wel????


Groet, Chris
Angry
Gewijzigd door chrispie op 13 oktober 2010, 08:54
 
Codemeister
Welke Experia Box gebruik je?
 
Rachel
Voor ITV is 8 MB gereserveerd van je bandbreedte.
 
boekbros
als dat maar klopt! mijn modem staat ingetraind op ruim 18Mb. Een snelheidstest laat voortdurend 14Mb zien, ongeacht of de TV aan of uit staat. Geen vertraging, geen bibberbeelden, geen enkele storing, noch op de TV noch met internet.

ik heb VDSL en heb wel eens op 24MB ingetraind gestaan. Ik merk geen verschil nu het 18Mb is.
 
chrispie
Ik heb een TG789VN.
 
boekbros
ik ook
 
chrispie
Als we die 8 Mb/s. in ogenschouw nemen toch al gouw zo'n 10 Mb/s. tekort, waar blijft die dan ?
 
boekbros
of werkt het wellciht toch anders....?
 
Giant2000
Bij mij werkt KPN niet met wijkcentrales. Snelheid is dus sterk afhankelijk van de afstand naar de telefooncentrale.
Ik had op advies van een medewerker het Premium pakket genomen, kreeg een VDSL aansluiting maar met een snelheid van 18/1,5. Ze hebben me na klachten hierover kostenloos op een goedkoper abonnement overgezet, de snelheid is onveranderd.
 
johandb
ik sinds 27 mei 20Mb/sec internet maar ik haal nog niet eens een kwart van de snelheid. Hewb mijn modem al verplaatst naar de meterkast en dat geeft enige verbetering maar zit nog ver onder die 20 Mb. KPN verte;lde mij dat de bandbreedte van je interactieve tv er van afgehaald wordt maar dat vermelden ze niet op de website als je zo' n 3 in 1 pakket gaat bestellen. Heb grote spijt dat ik ben overgestapt naar KPN ze geven je niet wat ze beloven, geef mij maar UPC (tv zenders ook beter)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VDSL Snelheid zou 40Mb/s. moeten zijn = echter maar 20Mb/s beschikbaar......', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? Algemeen : 5 27 mrt 2018
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Advertentie