obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
gebruikersvriendelijkheid van dit forum en kpn.gebruikers.eu
BennyBob
Hoi,

Ik zoek hier af en toe wat ondersteuning of een plek wat kwijt te kunnen. Wat me steeds opvalt aan deze website is: het staat mudjevol met van alles en nog wat.

linkjes links, rechts, boven en onder de main content
een totaal onoverzichtelijke navigatie (tsja, welke linkjes moet ik vredesnaam hebben? ze staan overal!)
afschuwelijke kleur (maargoed, dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak)
knipperende tekst (echt, jongens, als er iets not done is in web design!)
vreemde teksten (bijvoorbeeld iets zoeken: '...anders loopt u de kans in het security system filter te komen!' wtf? een normaal persoon snapt zoiets niet)

Samengevat: een website die lastig te lezen en te navigeren is en waar het moeilijk is iets snel terug te vinden. Een website die een prachtig voorbeeld is van slecht web design.

Tip: doe der iets aan!
For the love of Tux!

logo
KPN geef ons SYFY
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gebruikersvriendelijkheid van dit forum en kpn.gebruikers.eu', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tip voor Linux (KDE) gebruikers: als je verbinding steeds wegvalt KPN Internet Storing : 2 02 okt 2010
Vervelende gebruikers Helpdesk : 1 15 jun 2010
Hoe inloggen op http://forum.kpn.tv/ ? Helpdesk : 5 11 aug 2009
Forum over KPN glasvezel! Algemeen : 24 14 jun 2009
Forum getroffen door storing bij Technotop. KPN Telefonie Storing : 1 05 mrt 2009
Advertentie