obey-robots.txt
08 December 2016, 01:18
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

Bij opnemen niet meer mogelijk om TV te kijken

keegan
Ik zit met het volgende probleem, ik heb ongeveer 4 weken geleden mijn abonnement ge-upgrade van basis naar extra en volgens mij is vorige week mijn interactieve TV kastje van de laatste update voorzien. Wanneer ik nu echter iets opneem dan kan ik geen tv meer kijken omdat het beeld hakkelend binnen komt, stop ik de opname dan is het beeld weer goed. Komt dit nu door mijn verbinding of door de TV update? Dit is echt heel erg frustrerend!
Heb al tweemaal met webcare gemaild maar die antwoorden niet. Iemand enig idee?
 
Codemeister
Kun je via http://dsldevice....2&l1=0 de specificaties van je verbinding plaatsen?
 
keegan
Jazeker dat is:

Koppelingsinformatie


Actief: 0 dagen, 13:53:13

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 3 418 / 22 262

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 347 / 2 363

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 5,8 / 10,8

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,8 / 2,2

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,9 / 6,1

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 7 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 142.767 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 23 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
Codemeister
Je verbinding is prima in orde. Als ik je verhaal zo lees dan zijn er in mijn ogen twee mogelijke oorzaken:

1) de aanwezige bandbreedte op je lijn is ontoereikend tijdens opnemen en tegelijk kijken
Maak je gebruik van het HD-pakket? Wat is de internetsnelheid die je overhoud als je een opname hebt lopen en tegelijkertijd TV aan het kijken bent?

2) de software op de TV-ontvanger moet opnieuw worden geïnstalleerd
Mocht je geen gebruik maken van het HD-pakket, dan gaan we een stapje verder door de software van de TV-ontvanger opnieuw te installeren.
 
keegan
Ik heb geen hd pakket, ik heb zojuist de firmware helemaal opnieuw ingeladen en wanneer ik een opname start heb ik de problemen nog steeds, hierbij de output van mijn modem tijdens het opnemen:

Koppelingsinformatie


Actief: 0 dagen, 17:28:39

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 3 418 / 22 262

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 682 / 2 487

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 5,8 / 10,8

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,8 / 2,2

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,8 / 6,0

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 7 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 166.556 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 23 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
keegan
Ik heb nog even zitten proberen en het probleem is weg, ik zag dat ik de hd optie aan had staan terwijl ik geen hd abonnement heb dus die heb ik uitgezet. Verder heb ik (had ik veel eerder moeten doen natuurlijk) kastjes die netwerk via me stopcontacten tranporteren gereset. En voila ik kan weer opnemen en tv kijken.
 
Codemeister
Dus je kunt weer lekker aan de slag met je opnames. Succes!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij opnemen niet meer mogelijk om TV te kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod 2 30 maart 2016, 18:53
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:46:16
| dirkjohan03:55:55
| KaPteiN04:37:08
| lobo40508:36:06
| glim10:51:14
| Peterkessen11:51:28
| avardiannl21:20:31
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10