obey-robots.txt
06 December 2016, 06:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

internet server experia box tg789vn

natasja235
Kan iemand mij helpen om mn thuis server weer draaiende te krijgen met de Experia Box TG789vn?

Ik heb de benodigde toepassingen al aan gezet in de toolbox.

Codemeister
Je post is niet gedetailleerd genoeg om te kunnen zien wat er niet werkt. Dus bij deze: wat werkt er niet en wat heb je exact ingesteld bij de toolbox van het modem?

natasja235
Het gaat om een simpele internet server waar alleen websites op draaien, dus geen e-mail of ftp en dergelijke.

Zoals bij de SpeedTouche (die ik hiervoor had) heb ik de volgende toepassingen toegewezen aan mn server:
HTTP Server (World Wide Web)
Web Server (HTTP)

Als ik vanaf het internet mn server benader krijg ik op een gegeven moment de melding dat het te lang duurt voordat de pagina laad (duurt ook erg lang voor ik deze melding krijg).

Wat me opviel is dat als ik mijn huidige ip adres invoer om de website te bezoeken linkt hij door naar mn oude ip adres. Ik vind dat erg vreemd.

Bij een check of poort 80 open staat zegt hij dat die open staat voor mn huidge ip adres maar niet voor mn oude ip adres.

Ik denk dus dat het probleem ligt bij het feit dat mn huidige ip adres door linkt naar mn oude ip adres. Maar ik snap niet waarom hij doorlinkt.

Ook kan ik local de website niet benaderen (ik weet zeker dat die website werkt, want bij een simple 'hello world' index pagina doet hij het ook niet).

Codemeister
Voordat we elkaar verkeerd begrijpen, heb je het nu over je IP-adres welke je van KPN krijgt toegewezen of de lokale adressen binnen je thuisnetwerk?

natasja235
het IP-adres die ik van KPN heb toegewezen. Dat IP-adres linkt naar mn oude IP-adres die ik voorheen had toegewezen gekregen van KPN.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet server experia box tg789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experia Box V10 i.c.m. E-thermostaat van Essent Eigen netwerk 21 03 december 2016, 07:56
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
wel internet geen wifi KPN Internet Storing 13 24 augustus 2016, 16:37
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
Internet steeds traag KPN Internet Storing 3 15 juli 2016, 12:03
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:09:56
| KaPteiN10:29:45
| jan1914:15:53
| xwardox15:31:04
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10