obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Gezocht: firmware 7.4.5.1 voor KPN WL780 experiabox
Patlover1983
Ik heb de fabrieksreset in de eerste instantie gekozen, maar dat werkte niet. Nu heb ik dus gedaan wat codemeister hierboven beschreef, maar dit werkt ook niet! Nog een andere oplossing?
 
Codemeister
Ik heb helaas slecht nieuws voor je. De firmware die je zoekt bestaat niet op internet, o.a. omdat dit KPN-firmware is. Je kunt een poging wagen bij KPN zelf, maar naar mijn weten vervalt de ondersteuning wanneer je het modem geflashed hebt.
 
Patlover1983
Ja ik vreesde al zoiets. Ik kan de KPN morgen wel bellen maar ik vrees dat ze hier niet aan mee willen doen gezien de modem al geflashed is. In principe maakt het ook niets uit daar ik hem toch niet (meer) gebruik sinds vanavond wegens aankoop van een niet KPN modem (Netgear DGN2200). Het was alleen leuk geweest als ik hem weer "origineel" had gekregen.

Desondanks het resultaat niet bevredigend is wil ik toch iedereen bedanken voor zijn of haar reactie!
KPN killer!
 
Codemeister
Graag gedaan. Ik sluit het topic, mocht deze om welke reden dan ook weer heropend moeten worden stuur dan even een PM.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gezocht: firmware 7.4.5.1 voor KPN WL780 experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie