obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
krijgen alle centrale,s een update ?
john61
ik kan er niet goed achter komen of alle centrale,s een update krijgen naar vdsl .
kpn is bezig , maar hoe is voor mij een vraag ?
kan ik er op wachten voor deze snelheids verhoging , of wordt de centrale waar ik op zit niet geupdate ? mijn centrale is : Marienberg ( Mrb )
mischien kan hier een kpn medewerker duidelijk geven.
 
Rolf
Als je binnen het VDSL gebied zit (binnen 1200 meter van de wijkcentrale?) zou het een keer moeten komen. Wanneer is niet duidelijk.
 
Cyberbot
en over Glasvezel krijg ik die ook allemaal of alleen groot steden?
 
Rolf
Verschilt ook per regio, niet alleen grote steden hebben glas.
 
john61
oke, dan moet ik nog maar even wachten.vind het wel jammer dat daar niet meer duidelijkheid over is.
 
TokkieTokkie

Quote

Cyberbot schreef:
en over Glasvezel krijg ik die ook allemaal of alleen groot steden?


Glas wordt alleen aangelegd als :

minimaal 60% van de bewoners er interresse in heeft
of
de gemeente/provincie een deal sluit met een glas provider

anders niet.
 
Cyberbot
ok
de menteur zei die central van ons ( petch ruimt) is nieuwe en bedoelt voor Glas
dus hoop ik gauw
 
john61
ik wilde kpn een mail sturen over deze vraag maar kan op de website geen email adres meer vinden van kpn.
heeft iemand deze nog ?
 
kpntester

Quote

john61 schreef:
ik wilde kpn een mail sturen over deze vraag maar kan op de website geen email adres meer vinden van kpn.
heeft iemand deze nog ?

KPN doet alleen nog technische ondersteuning via 0900-0244. Beantwoord dat jouw vraag? Pfft
 
john61
oke, dan zal ik even moeten bellen.


helaas, ik kom er niet achter.
Gewijzigd door john61 op 27 oktober 2010, 21:23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'krijgen alle centrale,s een update ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws : 5 05 jun 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Advertentie