obey-robots.txt
09 December 2016, 12:32
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

KPN Dongel gestopt met werken.

Tazuko
Hallo,
Ik ben hier voor de eerste keer op het KPN forum. Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Een jaar geleden heb ik een dongel van KPN gekocht, model MF628.
Ik gebruik hem op Windows Vista.
Een heel jaar lang heeft ie het gewoon goed gedaan, totdat hij oppeens stopte met werken.
Als ik de dongel in mijn computer steek, vind hij hem wel, en brand het lampje licht blauw.
Echter, als ik het besturingssysteem: "KPN Mobile Connect" opstart, zou hij na een tijdje om de pincode moeten vragen, waarna je kan connecten met het internet, maar de pincode wordt niet meer gevraagd. Dit komt er door dat het programma aangeeft dat er geen modem en SIM geplaatst is.

Ik heb toen de KPN Klantenservice gebeld, en die zijden dat ik naar een KPN winkel moest gaan. Hier ben ik dus vandaag langs geweest. Daar wilden ze gaan kijken of het aan de simkaart of aan de randappartuur zelf lag.
Maar op de een of andere manier werkte de dongel wel bij hun. Hij heeft me toen verteld om WiFi uit te zetten, omdat dat altijd voor problemen zorgt. Al doe ik dit altijd, waardoor hij dus nog steeds niet werkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !

Kort samengevat:
Dongel heeft het dik een jaar gedaan, werkte oppeens niet meer. Ben naar de winkel gegaan, daar werkte hij wel.
 
Tazuko
Iemand??
 
Codemeister
Heb je al geprobeerd de software volledig te herinstalleren op de computer/laptop in kwestie?
 
Tazuko
Jep.
Al een paar keer, ook de build van de KPN site geprobeert.

Het rare is, hij geeft ook bij hardware niet aan dat de dongel gevonden is terwijl wel het lichtje gewoon brand, en ik hem ook bij deze computer kan vinden..
 
Codemeister
Klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Apparaatbeheer.

Verwijder hier de Dongel (rechtermuis, apparaat verwijderen) en herstart de computer. Bij de eerstvolgende keer aanmelden zal Windows (als het goed is) de Dongel opnieuw vinden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Dongel gestopt met werken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Dongel kpn buitenland vraag KPN Mobiel Internet 1 12 mei 2015, 15:36
Verbindingsprobleem dongel KPN Mobiel Internet 1 07 april 2014, 15:32
Experia box V8 en dongel Snelheid 3 27 juli 2013, 23:51
Een uitdagend probleem met dongel in Maasland Algemeen 2 11 september 2012, 19:54
Steeds opnieuw KPN dongel inprikken Hardware instellingen 1 27 mei 2012, 17:58
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:54:11
| KaPteiN05:22:18
| lobo40518:40:53
| glim20:24:12
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10