obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN Dongel gestopt met werken.
Tazuko
Hallo,
Ik ben hier voor de eerste keer op het KPN forum. Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Een jaar geleden heb ik een dongel van KPN gekocht, model MF628.
Ik gebruik hem op Windows Vista.
Een heel jaar lang heeft ie het gewoon goed gedaan, totdat hij oppeens stopte met werken.
Als ik de dongel in mijn computer steek, vind hij hem wel, en brand het lampje licht blauw.
Echter, als ik het besturingssysteem: "KPN Mobile Connect" opstart, zou hij na een tijdje om de pincode moeten vragen, waarna je kan connecten met het internet, maar de pincode wordt niet meer gevraagd. Dit komt er door dat het programma aangeeft dat er geen modem en SIM geplaatst is.

Ik heb toen de KPN Klantenservice gebeld, en die zijden dat ik naar een KPN winkel moest gaan. Hier ben ik dus vandaag langs geweest. Daar wilden ze gaan kijken of het aan de simkaart of aan de randappartuur zelf lag.
Maar op de een of andere manier werkte de dongel wel bij hun. Hij heeft me toen verteld om WiFi uit te zetten, omdat dat altijd voor problemen zorgt. Al doe ik dit altijd, waardoor hij dus nog steeds niet werkt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !

Kort samengevat:
Dongel heeft het dik een jaar gedaan, werkte oppeens niet meer. Ben naar de winkel gegaan, daar werkte hij wel.
 
Tazuko
Iemand??
 
Codemeister
Heb je al geprobeerd de software volledig te herinstalleren op de computer/laptop in kwestie?
 
Tazuko
Jep.
Al een paar keer, ook de build van de KPN site geprobeert.

Het rare is, hij geeft ook bij hardware niet aan dat de dongel gevonden is terwijl wel het lichtje gewoon brand, en ik hem ook bij deze computer kan vinden..
 
Codemeister
Klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Systeem en onderhoud en klik vervolgens op Apparaatbeheer.

Verwijder hier de Dongel (rechtermuis, apparaat verwijderen) en herstart de computer. Bij de eerstvolgende keer aanmelden zal Windows (als het goed is) de Dongel opnieuw vinden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Dongel gestopt met werken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dongel kpn buitenland vraag KPN Mobiel Internet : 1 12 mei 2015
Verbindingsprobleem dongel KPN Mobiel Internet : 1 07 apr 2014
Experia box V8 en dongel Snelheid : 3 27 jul 2013
Een uitdagend probleem met dongel in Maasland Algemeen : 2 11 sep 2012
Steeds opnieuw KPN dongel inprikken Hardware instellingen : 1 27 mei 2012
Advertentie