obey-robots.txt
09 December 2016, 08:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Compensatie voor fout KPN gevraagd

wboerhout
Door een fout van KPN heb ik ruim 5 weken zonder internetaansluiting gezeten. (In plaats van uitsluitend mijn ISDN-telefoonaansluiting buiten bedrijf te stellen, is de complete ADSL-aansluiting "gesloopt"Wink Het duurde 5 weken, en tientallen telefoontjes met een onkundige helpdesk, om dit te herstellen.

In de tussentijd moesten mijn vrouw en ik ons behelpen met mobiel internet, met extra kosten tot gevolg.

Ik heb diverse klachten ingediend (schriftelijk), maar nooit een antwoord ontvangen, en mijn verzoek om een redelijke vergoeding van de gemaakte kosten wordt categorisch afgewezen. ("U hebt geen zakelijke aansluiting, dan vergoeden wij niets"Wink. Alsof ze hun eigen Algemene Voorwaarden niet gelezen hebben.

Ik overweeg nu het hele dossier aan mijn advocaat te geven voor afhandeling, en/of de publiciteit te zoeken. Wellicht is er iemand op dit forum die een andere oplossing weet. Een simpele erkenning van hun fout zou ook al goed voelen.

Wilm
 
Codemeister
Je zou het woord 'Consumentenbond' laten vallen, verassend hoe dat soms kan werken...
 
wboerhout
Dat kan, maar dan ben ik weer zo netjes dat ik vind dat ik dan ook lid van de Cons.Bond zou moeten zijn. Misschien is dit een goede aanleiding om lid te worden... of om iets minder netjes te zijn...
 
Codemeister
Dat was ik vergeten, hoe dan ook heeft lid worden absoluut z'n voordelen (qua internet bijvoorbeeld!). Bij mij heeft het zeker een rol gespeeld in de communicatie van en naar KPN.

NB: probeer overigens zoveel mogelijk op papier te hebben, zwart op wit kom je een stuk verder...
Gewijzigd door Codemeister op 07 september 2010, 11:30
 
wboerhout
Ik heb alle klachten per brief gestuurd, en redelijke termijn van herstel geëist. KPN zelf doet niet aan brieven als reactie op mijn klacht, behalve één keer een verzoek om informatie. Alleen stond daar niet bij welke informatie ze wilden hebben... de persoon bij de "help"desk die ik vervolgens belde kon mij ook niet vertellen welke info ze wilden hebben. Enfin, dat was het zoveelse voorbeeld van miscommunicatie in deze zaak. Ik ga eens naar de website van de Cons.Bond. Kijkt KPN zelf eigenlijk ook op deze forums? Dat was mij niet helemaal duidelijk.

Wilm
Gewijzigd door wboerhout op 07 september 2010, 11:37
 
Codemeister
Ja, en wel onder de gebruikersnamen kpnwebcare1, 2, 3 en 4.
 
wboerhout
Goed, lid geworden, en een aangetekende brief met de volgende tekst is nu onderweg:


Geachte heer Middeldorp, (hoofd klantenservice, die mij om info vroeg)

U heeft niet gereageerd op mijn brief van 23 augustus jl. (bijgevoegd), waarin ik aangaf binnen twee weken uw reactie te willen horen. Ik stel vast dat u nu in gebreke bent.

Na overleg met de Consumentenbond zal ik het dossier overdragen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.


Ik hou jullie op de hoogte...
 
wboerhout
Tot heden geen antwoord van KPN via welk medium dan ook.

Dus een klacht gedeponeerd bij de Geschillencommissie. Is in behandeling genomen en ik heb verklaard me bij hun oordeel neer te leggen.

Stay tuned...
 
wboerhout
...en vandaag telefoontje van KPN. Heel verhaal, wilden de onderhandelingen weer openen. Was op 't werk, dus gezegd dat het nu bij de Geschillencommisie ligt, en dat ze daar maar hun schikkingsvoorstel moeten indienen, ik ga geen twee parallelpaden bewandelen.

De goede man (senior klachtenafhandelaar) had nog nooit van de Geschillencommissie gehoord. Heb hem geadviseerd zijn eigen Algemene Voorwaarden eens door te nemen.

Even later kreeg ik het volgende mailtje (zie bijlage)

!!!

Let wel, tot op heden heb ik nog geen enkele inhoudelijke schriftelijke reactie van KPN op welke klacht dan ook ontvangen.
Gewijzigd door wboerhout op 18 september 2010, 17:43
 
Codemeister
Ik zie geen bijlage, maar ben wel benieuwd naar wat er verstuurd is!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Compensatie voor fout KPN gevraagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen 3 31 oktober 2016, 23:19
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions 7 28 december 2015, 09:36
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen 3 21 september 2015, 21:05
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen 3 13 januari 2015, 20:59
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:35:43
| eogcnlGhost05:53:36
| lobo40514:54:18
| glim16:37:37
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10