obey-robots.txt
09 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Trouwe Hetnet-klanten benadeeld

ariebakx
Ik ben al jaren (tr)ouwe klant bij Hetnet. Heb nu een Snel surfen en bellen abo. Tot mijn ontsteltenis constateer ik dat KPN nu een abo aanbiedt met dezelfde inhoud voor 30,00 euro p.m. t.o.v. de 34,95 die ik moet betalen. Nieuwe klanten krijgen zelfs nog 3 maanden korting! Een kennis van me zit in het zelfde schuitje en voelt zich besodemieterd. Terecht. KPN gebeld en op hoge poten zijn ongenoegen geuit. Krijgt ie een aanbod van 16MB voor slechts 20,00 euro p.m. een jaar lang. Blijkbaar helpt bellen wel. Maar dat moet toch niet nodig zijn. Dat is de reinste ongelijkheid van behandeling. We krijgen wel brieven over allerlei andere wijzigingen. Ik kan dit niet erg klantvriendelijk vinden. Hopelijk leest meneer de moderator dit bericht en heeft KPN het fatsoen hier op te regeren.

SirPeter
Nieuwe klanten is iets heel anders dan bestaande klanten. Kortingen zijn lokkertjes van providers om klanten te krijgen. Tevens geeft u zelf aan dat u berichten van KPN ontvangt met aanbiedingen en pakketwijzigingen.

Vergeet niet dat nieuwe klanten ook extra kosten maken in het begin, denk aan aansluitkosten, installatiemonteur. Die korting zijn ze daar al mee kwijt en uw verbinding wordt "gewoon" omgezet zonder extra kosten voor u.

Maar als u al besodemieterd voelt over de 15 euro dan denk ik persoonlijk dat er iets anders speelt, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.

chocinoki
Je kunt toch gewoon overstappen naar kpn basis wat ik dus ook heb gedaan je moet er dan wel rekening meehouden dat je vastzit aan een nieuw abbo van een jaar en niet zoals bij hetnet je na je abbo periode maandelijks kunt opzeggen...

gerardv
Er wordt al zelf aangegeven door een simpel telefoontje kan er ook al mee geprofiteerd worden.MVG.Gerard

Codemeister
Ik ben het wel met je eens, maar uiteindelijk heb je nog steeds het contract waar je toen voor getekend hebt. Laat je niets van je horen, dan neemt KPN aan dat het werkt en dat je 'tevreden' bent met je huidige pakket.

Het was netter geweest om alle klanten tegelijk over te zetten naar één pakket, maar dat brengt - zoals SirPeter al noemde - extra kosten met zich mee. Zodoende doet KPN dit dus niet (en ik weet zeker dat KPN niet de enige is).

gerardv
Hou de aanbiedingen in de gaten en wie weet kan je ervan mee profiteren,laatst pluspakket voor 5 euro we even bellen/moeite voor doen.MVG.GerardSmile

ariebakx
Ben inmiddels door KPN benaderd en we hebben een acceptabele regeling getroffen.
Blijft vreemd voor mij dat we in dezelfde kroeg voor hetzelfde biertje niet hetzelfde betalen. . . .
Wat mij betreft houdt het draadje hier op.
Met groeten aan zeurPeter, Chiquita en Codemeisje (wie dat dan ook mogen zijn) van Napoleon BonaparteWink

Codemeister
Codemeisje, hij is in elk geval origineel Grin
Fijn dat het is opgelost. Ik sluit het topic.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trouwe Hetnet-klanten benadeeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws 2 10 juli 2016, 17:35
KPN schikt met Brein. Pirate Bay ook voor KPN klanten weer bereikbaar. KPN Nieuws 1 01 maart 2014, 10:15
Hetnet email account resetten??? Frequently Asked Questions 1 13 februari 2014, 15:40
KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten Algemeen 2 29 juli 2013, 21:15
KPN compenseert gedupeerde klanten KPN Mobiel Storing 1 26 juli 2013, 10:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:36
| KaPteiN02:03:16
| lobo40520:46:43
| glim22:30:02
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10