obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internetplusbellen & Interactieve TV
Sanchez999
goedeavond.

had nog even wat navraag voor je gedaan bij een kennis van mij. en heb een paar info puntjes over i-TV

de speedtouch modem kan een snelheid hoger dan 12 mb niet halen de siemens kan iets sneller maar een groot verschil is het niet. (icm met i-tv natuurlijk)

verder kan je testen als je de tuner op standby zet of je snelheid dan omhaag gaat.

wat betreft de storing moet je even contact op nemen met de klantenservice en even vragen of ze een meeting kunnen doen. en misschien staat je fout correction te laag.

en als je het ipb met i-tv besteld is het hoogste abbon wat je kan bestellen ook internet extra omdat je dus geen hogere snelheid dan dat kan halen. als je betaalt voor premium zou je een downgrade aan kunnen vragen naar extra.

evengoed het blijft info want het is niet de oplossing want ik neem aan dat jij natuurlijk op 20 mb wilt downloaden maar dat is dus helaas niet mogelijk
Gewijzigd door Sanchez999 op 09 oktober 2008, 22:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetplusbellen & Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie