obey-robots.txt
11 December 2016, 10:54
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken

Opgelicht na actie zilver voor brons

hetbeest
Iets meer dan een half jaar geleden ben ik naar de KPN shop in Almere gegaan voor een brons pakket (65 EUR/maand). De dame daar wees mij op de actie dat ik een half jaar zilver voor de prijs van brons kon krijgen. Dat heb ik gedaan na de expliciete vraag en daarop een bevestigend antwoord dat ik na dat half jaar zonder kosten terug kon stappen naar brons. Ik heb dat terugstappen een week geleden in gang gezet, maar het lukte de klantenservicemedewerker niet om mij terug te zetten naar brons. Hij heeft het doorgezet in de organisatie. Ik heb ondertussen nog een keer gebeld omdat er niets veranderd was en ik geen 80 EUR/maand wilde gaan betalen. Vanmorgen zat er een mail van de KPN Klantenservice in mijn mail dat de omzetting gebeurd is en dat ik nu 73 EUR/maand moet gaan betalen. 8 EUR meer! Dit zou liggen aan de TV ontvangers met harddisks. Voor zover ik me nog kan herinneren was het enige verschil tussen zilver en brons een half jaar geleden de snelheid van het internet en een aantal extra TV-kanalen. Ik kan dit nu (natuurlijk) niet meer teruglezen op de site van KPN. Maar sowieso heeft de medewerkster van de KPN shop mij gegarandeerd dat ik zonder kosten kon terugstappen naar brons. De klantenservice zegt nu dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat ik 65 EUR/maand ga betalen i.p.v. 73 EUR. Ik vind dit foutieve voorlichting en voel me nu opgelicht. De klantenservicemedewerker zet het nog wel door naar zijn supervisor, maar ik kreeg niet het idee dat dat veel ging helpen. Wat nu? Iemand enig idee? Is er een goed alternatief via glasvezel in Almere i.p.v. KPN?

Evert
 
Codemeister
Ik kwam de volgende link tegen via Google: http://www.glashart.nl/almere. Wellicht heb je hier wat aan.
 
hetbeest
Ik heb net van Tweak, de andere glasvezelaanbieder in Almere, gehoord dat bij overstap van de ene naar de andere glasvezelprovider je 6 weken zonder zit, dus geen tv, geen internet en geen telefoon Sad
 
Codemeister
Helaas kan het inderdaad lang duren voordat een glasvezelverbinding is overgezet... wat u uiteraard wel kunt proberen is de situatie uitgebreid voorleggen aan KPN. Vermeld daarbij dat wat nu gaande is, niét is wat er is afgesproken. Daarbij vond ik het volgende op de KPN-website: http://www.kpn.com/glasvezel/pakketten.htm. Hier staat vermeld bij zowel Brons als Zilver dat 'tijdelijk' een gratis TV-recorder is inbegrepen.
 
hetbeest
Klopt. Dit hetgeen ik ondertussen ook alweer van de klantenservice begrepen heb. Ik heb net weer gebeld om aan te geven dat ze me dan maar op zilver moeten laten zitten zoals ik het had. Dan betaal ik wel die 7 EUR meer in afwachting van een uitspraak door de KPN over het downgraden naar brons onder de voor mij geldende (toenmalige) voorwaarden. Maar dat was ook niet mogelijk omdat mijn contract al overgezet was naar het nieuwe brons. Ik kon alleen naar het nieuwe zilver. Ik heb dat pro forma laten uitrekenen en dat zou voor mij i.p.v. 80 EUR onder de oude voorwaarden nu toch wel ... 80 EUR gaan kosten. Geen probleem dus. Ik heb het wel onder protest gedaan, want ik wil eigenlijk brons, onbeperkt bellen en 2 ontvangers voor de 65 EUR zoals mij een half jaar geleden voorgehouden is.
 
Codemeister
Als uw contract zonder uw tussenkomst (en dus zonder toestemming) is bijgewerkt of aangepast naar een hoger maandelijks bedrag dan had ik daar absoluut bezwaar over ingediend.

Echter zoals u het zelf al aangeeft, mocht het verschil nihil zijn en bent u verder tevreden, dan ben ik van mening dat u de huidige situatie het beste kunt houden zoals het is.
 
hetbeest
"Laten zoals het is" is het dus eigenlijk niet. Het is nu een 'nieuw' zilver contract. Ik noem het maar een noodsprong. Maar dank voor je replies.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelicht na actie zilver voor brons', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen 3 31 oktober 2016, 23:19
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions 7 28 december 2015, 09:36
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen 3 21 september 2015, 21:05
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen 3 13 januari 2015, 20:59
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:41:32
| eogcnlGhost08:48:15
| ej2199320:26:40
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10