obey-robots.txt
08 December 2016, 10:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Opzeggen KPN vaste telefonie

Margot
Op mijn factuur van april van KPN stond dat ik per 1 juli kosteloos kon opzeggen. Ik ben overgestapt naar een andere provider, die de opzegging voor mij heeft geregeld ivm nummerbehoud (dan mag je zelf niet opzeggen, dat doet de nieuwe provider voor je). Dit was allemaal keurig voor 1 juli gerealiseerd. Zekerheidshalve heb ik nog wel brieven geschreven naar KPN ter bevestiging van mijn overstap met de aantekening van kosteloos kunnen opzeggen per 1 juli. Naar aanleiding van 1 van de brieven ben ik gebeld door een kpn-medewerker, die mij vertelde dat inderdaad mijn abonnement gewoon kosteloos zou worden beëindigd per juli. Omdat ik al vooruit had betaald voor juli en augustus, zou ik dan nog een bedrag terugkrijgen. En wat schetst mijn verbazing: op de factuur die ik vandaag ontving staat opgenomen een te betalen bedrag, nl. voor afkoop voortijdige beëindiging contract (euro 95,19) en kosten nav opzegtermijn (euro 43,46). Totaal dus euro 138,65. Ik ben maar weer in de pen geklommen, maar weet nog niet hoe dit afloopt. Terwijl ik ca euro 58 had moeten terugkrijgen!! Een forse schadepost dus van bij elkaar zo`n 196 Euro.
Is er iemand die tips heeft hoe dit aan te pakken, en bijv. een adres weet van KPN, waar ze de post goed afhandelen? Of een goed faxnummer? Mijn laatste brieven heb ik geschreven naar KNP-afdeling opzeggingen in Utrecht en KPN-Klantenservice in Rotterdam (dit laatste adres had ik doorgekregen van een KPN-medewerker). Ofwel: op wat voor manier kan ik ervoor zorgen dat ik mijn geld terugkrijg in plaats van dat nog wordt afgeschreven.
 
drpcr
Hoi Margot,

Welkom in de ramp die KPN administratief heet... Ik wens je veel geduld toe en bewaar alle papieren waarop staat dat je contract vrij bent!

Succes
 
Knolselderij
Stuur even een email naar klantenservice@kpn.com Als dat adres nog bestaat. Anders even het email formulier invullen. Kan je weliswaar alleen vraag over factuur stellen.
 
Margot
De email over factuur heb ik al verzonden; ze hebben nog een paar dagen de tijd om daarop te reageren. Wie weet Smile. Maar op een eerdere mail had ik buiten ontvangstbevestiging ook nooit iets vernomen Shock. Zal ook het hierboven opgegeven email adres van kpn-klantenservice nog proberen. En verder natuurlijk via tante Pos. Via de telefonische klantenservice werkt het helaas niet. En natuurlijk wil ik een en ander op schrift hebben.
Overweeg in ieder geval om de laatste afschrijving, waarin de opzegkosten e.d. verwerkt, te laten terugstorten door de bank. Scheelt in ieder geval iets.
 
wolter
Ja dat is idd een drama. Ben al 4 maanden bezig mijn rekeningnummer te veranderen , 13 telfoontjes en 6 keer door KPN zelf gebeld met de vraag waarom er niet kon worden afgeschreven das samen dus 19 keer doorgegeven van het nieuwe rekening nummer maar nu krijg ik weer een herinnering met daarop wederom het verkeerde rekening nummer. Ik kan doorgeven wat ik wil maar het komt gewoon niet door.
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)
 
Margot
als het goed is wordt mijn probleem opgelost en wordt de opzegging inderdaad kosteloos. Weet niet of dit forum erbij heeft geholpen, of mijn brieven of mij email over factuur naar KPN (via de website), maar vandaag ben ik gebeld door een medewerker, die de nota zou corrigeren. Ik zal op dit forum nog laten weten of het inderdaad definitief goed gekomen is.


En als reactie op Wolter:
heb je al geprobeerd via MijnKPN je rekeningnummer te wijzigen? Volgens mij kan dat nl. ook. En wellicht lukt het ook via de emailmogelijkheid over je factuur op de KPN-site zodra die mogelijkheid weer aanwezig is. Een gewijzigd rekeningnummer heeft toch alles te maken met je factuur, zou je zeggen.
Mij is het in ieder geval vorig jaar telefonisch wel in 1 keer gelukt. Ik heb het zelfs schriftelijk bevestigd gekregen!!
Als je gebruik maakt van de overstapservice van je nieuwe bank, geeft je bank het op een gegeven moment ook door aan KPN als het goed is.
Succes in ieder geval.
Gewijzigd door Margot op 20 augustus 2010, 00:18
 
Margot
Mijn probleem is definitief opgelost!!! Opzegging is inderdaad kosteloos geworden, zoals het zou moeten en zoals was afgesproken; creditfactuur en teveel betaalde bedrag heb ik ook ontvangen.
Dus deze zaak is de wereld uit.SmileSmile
Met dank aan eventuele tussenkomst van kpn webcare medewerkers.
 
Codemeister
Mooi om te horen dat het is opgelost. Ik sluit het topic.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen KPN vaste telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router 10 19 december 2014, 01:08
abonnement opzeggen Algemeen 2 15 mei 2014, 01:28
Vaste lijn telefoon niet bereikbaar. Helpdesk 7 02 maart 2013, 21:47
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk KPN Glasvezel diensten 5 16 januari 2013, 17:31
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:30:57
| glim02:15:41
| KaPteiN03:23:34
| dirkjohan13:23:47
| Peterkessen21:19:20
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10