obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
hulp nodig met welke experiabox
truffel
Hallo,

Ik heb een experia box siemens gigaset sx551 nu verhoog ik mijn abbo van extra naar premium.
Nu heb ik van kpn een nieuwe experia box gekregen de thomson tg789.
Nu heb ik een paar vragen.

Welke is nu beter ?
Moet ik de oude nu vervangen of niet ?
Kan ik op de thomson ook mijn tweede telefoonlijn aansluiten zit nu een zwart blokje in ?

Hopelijk heeft iemand een antwoordt.

Met vriendelijke groet truffel.
 
kpntester

Quote

truffel schreef:
Hallo,

Ik heb een experia box siemens gigaset sx551 nu verhoog ik mijn abbo van extra naar premium.
Nu heb ik van kpn een nieuwe experia box gekregen de thomson tg789.
Nu heb ik een paar vragen.

Welke is nu beter ?
Moet ik de oude nu vervangen of niet ?
Kan ik op de thomson ook mijn tweede telefoonlijn aansluiten zit nu een zwart blokje in ?

Hopelijk heeft iemand een antwoordt.

Met vriendelijke groet truffel.

De SX551 is beter, maar die moet je nu wel vervangen er vanuit gaande dat je VDSL hebt.
 
truffel
wat is vdsl en moet ik hem nu vervangen?
 
TokkieTokkie

Quote

Knol schreef:
VDSL is de opvolger van ADSL2+, die gaat tot max 24mb, VDSL(2) van KPN kan wel tot 40mb en in de toekomst nog hoger halen. Je moet het oude modem weghalen en daar de Thomson weer voor in de plaats zetten, met bijhorende zwarte splitter. Nu heb je waarschijnlijk geen splitter, echter is dat bij VDSL wel nodig, om storingen en dergelijke eruit te filteren. Je moet je Thomson dus niet op je 2de lijn aansluiten..



Nee joh, die splitter heb je alleen nodig als je er ook nog een analoge lijn hebt, die splitter voorkomt geen storingen.
 
TokkieTokkie

Quote

Knol schreef:
Oooww, dat wist ik niet meerWink goed dat je me corrigeerd!


Wat die splitter wel kan voorkomen is dat bij bliksem inslag je eigen apparatuur kapot gaat via de telefoon lijn (vermits de inslag ver genoeg weg gebeurt, als ie dichtbij gebeurt dan helpt die splitter ook niet meer).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hulp nodig met welke experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Nieuwbouw: wat heb ik nodig? WiFi : 5 10 nov 2017
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie