obey-robots.txt
09 December 2016, 12:32
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Experiabox en windows 7 6.1

biebbjuhh
Goedenavond

Ik heb even een vraag,ik heb de experiabox van kpn ,met de software erbij versie 5.0 TG789.
Nou heb ik een laptop die ik draadloos wil instellen maar als ik de cd-rom erin doen geeft hij een error aan met de mededeling dat ik windows 7 6.1 heb
En het werkt alleen met windows 7Frown
Erg vreemd want er staat windows 7 op mijn laptop,en ook bij systeem instelling staat er Windows 7 home primium
Ik kreeg hem met geen mogelijkheid draadloos ook niet handmatig,hoe nu verder?

Alvast bedankt

biebbjuhh
iemand die wat weet?????
Frown

Knolselderij
Als het goed is heb je op je laptop ook een functie, waarmee je netwerken kan zoeken. Dit vind je dan in het Netwerkcentrum. Maar als je de netwerksleutel niet weet, wordt het al lastig....

wolter
Is makkelijk.Ik heb het zo gedaan met Win 7 Ultimate NL,
je wifi adapter moet goed zijn geinstaleerd en dan zie je automatisch een icoontje recht in de onderbalk naast het speakertje. Ga alsvolgt te werk:
1)Zet je Expiriabox terug naar fabrieks-instelling.
2)Met het icoontje zoeken naar netwerken.
2)Kijk welke omschrijving jou expiria-box heeft(meestal ook sterkste singaal) en kies deze.
3)Kijk achter op je Expiria-box welke sleutel er op de sticker staat en vul deze in.
4) Als het goed is heb je nu verbinding , log dan in op je Expiria-box en zet alles (settings,eigen sleutel en wachtwoord) zoals je dat voor jezelf had ingesteld.

Dit was voor mij afdoende en alles werkt naar behoren zonder storing of uitval.

Succes.
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)

diew
Het lijkt er op dat mijn moeder hetzelfde probleem heeft, ze heeft weliswaar een andere versie van de Expediabox (ARV7519), maar krijgt ook de melding dat er geen ondersteunend besturingssysteem aanwezig is, ze heeft windows 7, versie 6.1

Als ik zo even op internet kijk, onder andere hier, lijkt daar wel een oplossing voor te bestaan. Het merkwaardige is alleen, dat ik mijn moeder bij voorbaat al had aangeraden de installatie door een monteur te laten doen, en dat het hem dus ook niet is gelukt. Een monteur via KPN nog wel!

Ik denk nu twee dingen, ik kan proberen te doen Wolter hier boven zegt en kijken of het lukt. Maar zou die monteur dat niet ook al geprobeerd (moeten) hebben? Of hebben jullie verder nog tips? Als het mij wel lukt, ben ik eigenlijk best een beetje pissig en vind ik dat mijn moeder die monteur niet moet betalen. Die heeft haar geadviseerd maar met een draadje te gaan internetten :'Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox en windows 7 6.1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet 6 04 december 2016, 13:10
VPN achter Experiabox V10 Hardware instellingen 5 30 november 2016, 01:15
Port forwarding experiabox v10 Routers 3 29 november 2016, 19:52
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk 4 12 oktober 2016, 18:15
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten 2 04 oktober 2016, 12:56
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:54:04
| KaPteiN05:22:11
| lobo40518:40:46
| glim20:24:05
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10