obey robots.txt
09 September 2010 04:50
Nog geen lid?
Word lid!
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
KPN Gebruikers Groep KPN Forum
KPN Gebruikers Groep Startpagina
KPN Gebruikers Groep Zoeken
KPN Gebruikers Groep Contact
KPN Gebruikers Groep FAQ
KPN Gebruikers Groep Weblinks
KPN Gebruikers Groep Artikelen
KPN Gebruikers Groep Downloads
KPN Gebruikers Groep Fotogallerij
KPN Gebruikers Groep Vertel je Vriend!
KPN Gebruikers Groep KPN Storing en Nieuws
KPN Gebruikers Groep Digitenne rtv kanalen
KPN Gebruikers Groep KPN online opwaarderen
Voor Leden; Mijn recente onderwerpen :: Mijn recente berichten :: Nieuwe berichten :: Onderwerpen die ik volg
Onderwerp bekijken
Wie is hier ook? 1 gast(en)
 Onderwerp afdrukken

9 jaar voor niks betaalt

vanthejan
Na enig speurwerk, blijkt dat wij al negen jaar lang betalen voor een dienst die wij al negen jaar niet meer gebruikten.
Ik heb een abonnement gehad bij planet internet en die in 2001 opgezegd. Nu blijkt na enig speurwerk dat wij al 9 jaar voor een dienst van planet internet betalen 70 euro in het jaar, wij in die negen jaar nooit bericht gehad van KPN dat wij die dienst niet meer gebruiken, ik vindt dat van een nederlands topbedrijf, gewoon weg schandalig. Je kunt toch als bedrijf toch zien als er al een paar jaar geen gebruik van wordt gemaakt, je die mensen toch even een bericht stuurt van, meneer of mevrouw wist u dat u een dienst van ons heeft, maar die niet meer gebruikt. Nee, maar gewoon geld van de bankrekening afschrijven. Dat vindt ik gewoon weg stelen. Nu heb ik april van dit jaar alles beeindigt. krijg ik tot mijn verbazing eind juli een acceptgiro van KPN voor een bedrag van 6,93 euro of ik die nog even wil betale. Ze hebben al 9 jaar geld van mij gekregen, zonder ook maar een bericht van dat ik nog gebruik maak van die dienst !!! SCHANDALIG!!!. Nu is mijn vraag kun je hier nog iets aan doen, zoals naar de rechter stappen.

boekbros
ik wil niet meteen zeggen: eigen schuld dikke ...., maar van mijn bankrekening wordt geen cent afgeschreven zonder dat ik daar vanaf weet...
zou het toch aankaarten bij KPN, wellicht scheelt het 6,93...

Spring naar forum:

Reageren? --> Word lid! Of log in!

Gebruik BBcode of HTML om naar; '9 jaar voor niks betaalt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Voor Leden; Mijn recente onderwerpen :: Mijn recente berichten :: Nieuwe berichten :: Onderwerpen die ik volg
Vergelijkbare Onderwerpen
Onderwerpen Forum Antw. Laatste bericht
Is er een betrouwbaar alternatief voor instabiel KPN? Snelheid 32 07-09-2010 22:01
Compensatie voor fout KPN gevraagd Algemeen 7 07-09-2010 13:00
Tools voor verzamelen info bij verbindingsproblemen. Storing 2 01-09-2010 14:05
Speedtouch 780WL omruilen voor Siemens SX551 KPN met eigen modem/router 7 20-08-2010 17:14
Opgelicht na actie zilver voor brons KPN Glasvezel diensten 7 20-08-2010 12:59
Gebruikers Online
KPN Gebruikers Groep Gasten online: 1

KPN Gebruikers Groep Leden online: 0

KPN Gebruikers Groep Totaal aantal leden: 3,560
KPN Gebruikers Groep Nieuwste lid: Bo55
Gebruikers recent online
Saya02:45:11
Codemeister03:46:55
Bren04:05:39
KaPteiN04:37:39
Bo5504:38:54
iskece04:49:50
juliocruz05:26:18
MBR06:14:05
henk06:31:08
Alfons Verbiest06:58:41
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Lid worden?

-->> Klik hier <<--
Om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ja
38% [184 stemmen]

Nee
Nee
62% [303 stemmen]

Stemmen: 488
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18/04/2007 19:12
Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

07/09/2010 03:28
Suggesties graag...

06/09/2010 23:37
welterusten allen alvast Smile

06/09/2010 15:10
hi

05/09/2010 22:26
Hallo Angry

05/09/2010 22:25
Goedenavond

Ad-Vertise.nl
---
Hier uw advertentie?
---
Copyright KaPteiN © 2009 Privacy informatie
Provider Forums door gebruikers voor gebruikers!
Forum Alice : Forum Anno : Forum CaiWay : Forum Glasvezel : Forum KPN : Forum Online : Forum T-Mobile : Forum Tele2 : Forum Telfort : Forum UPC : Forum VodaFone : Forum XS4ALL : Forum ZeelandNet : Forum Ziggo
Condoleance Register : Dorps Feest : KiesVerstandig : Start Plaats : TV Programma Gids : Voip Bellen : XP Vista : WebSite Van Mij : NieuwsKop.nl
: Fiber Internet : Internet Wijzer : Pagina Wijzer : Start Pages : WWW Wijzer : Fiber Force : Fiber Net : FiberPower : Fiber Power : Fiber Power : Fiber Ring : Glasvezel Net : Instelling Info :