Na enig speurwerk, blijkt dat wij al negen jaar lang betalen voor een dienst die wij al negen jaar niet meer gebruikten.
Ik heb een abonnement gehad bij planet internet en die in 2001 opgezegd. Nu blijkt na enig speurwerk dat wij al 9 jaar voor een dienst van planet internet betalen 70 euro in het jaar, wij in die negen jaar nooit bericht gehad van KPN dat wij die dienst niet meer gebruiken, ik vindt dat van een nederlands topbedrijf, gewoon weg schandalig. Je kunt toch als bedrijf toch zien als er al een paar jaar geen gebruik van wordt gemaakt, je die mensen toch even een bericht stuurt van, meneer of mevrouw wist u dat u een dienst van ons heeft, maar die niet meer gebruikt. Nee, maar gewoon geld van de bankrekening afschrijven. Dat vindt ik gewoon weg stelen. Nu heb ik april van dit jaar alles beeindigt. krijg ik tot mijn verbazing eind juli een acceptgiro van KPN voor een bedrag van 6,93 euro of ik die nog even wil betale. Ze hebben al 9 jaar geld van mij gekregen, zonder ook maar een bericht van dat ik nog gebruik maak van die dienst !!! SCHANDALIG!!!. Nu is mijn vraag kun je hier nog iets aan doen, zoals naar de rechter stappen.
ik wil niet meteen zeggen: eigen schuld dikke ...., maar van mijn bankrekening wordt geen cent afgeschreven zonder dat ik daar vanaf weet...
zou het toch aankaarten bij KPN, wellicht scheelt het 6,93...