obey robots.txt
09 September 2010 05:05
Nog geen lid?
Word lid!
Lees ook de disclaimer.
Navigatie
KPN Gebruikers Groep KPN Forum
KPN Gebruikers Groep Startpagina
KPN Gebruikers Groep Zoeken
KPN Gebruikers Groep Contact
KPN Gebruikers Groep FAQ
KPN Gebruikers Groep Weblinks
KPN Gebruikers Groep Artikelen
KPN Gebruikers Groep Downloads
KPN Gebruikers Groep Fotogallerij
KPN Gebruikers Groep Vertel je Vriend!
KPN Gebruikers Groep KPN Storing en Nieuws
KPN Gebruikers Groep Digitenne rtv kanalen
KPN Gebruikers Groep KPN online opwaarderen
Voor Leden; Mijn recente onderwerpen :: Mijn recente berichten :: Nieuwe berichten :: Onderwerpen die ik volg
Onderwerp bekijken
Wie is hier ook? 1 gast(en)
 Onderwerp afdrukken

Uitrol VDSL

richard1965
Iemand bekend of er VDSL in Rhenen is ............Ken ut nie vinden.

KPNwebcare3
Goedemiddag,

De beschikbaarheid van VDSL is per centrale en per lijn verschillend. Het is vooraf niet te zeggen of het specifiek in Rhenen beschikbaar is. Het kan dus op een bepaalde locatie in Rhenen wel zo zijn maar ook niet zo zijn. Als u hier meer informatie over wil hebben mag u mij wel de gegevens sturen via een prive bericht. U dient dan te denken aan postcode en huisnummer en de naam van de contractant van het abonnement waar het om gaat. Ik neem aan dat het niet om u zelf gaat omdat ik de omzetting voor uw lijn al in gang heb gezet zoals we eerder hebben afgesproken.

Met vriendelijke groet,

Nick
KPN Webcare
Met vriendelijke groet,

Nick

KPN Webcare Team

Altijd een werkende mail of internet?
Download onze Mail&Internet Assistent!
http://www.kpn.co...

KlantenService 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

richard1965
He hallo Nick , kan ik er dan van uit gaan dat op mijn adres VDSL beschikbaar is???

richard1965
He hallo Nick , kan ik er dan van uit gaan dat op mijn adres VDSL beschikbaar is???

KPNwebcare3
Hallo,

Absoluut, als het niet beschikbaar zou zijn zou ik het ook niet aan kunnen vragen voor u. Dus is het gewoon beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Nick
KPN Webcare
Met vriendelijke groet,

Nick

KPN Webcare Team

Altijd een werkende mail of internet?
Download onze Mail&Internet Assistent!
http://www.kpn.co...

KlantenService 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).

richard1965
SmileZo dan!!! Jij mag geen u meer tegen me zeggen..........zeg maar jij.Pfft
Gewijzigd door richard1965 op 28-07-2010 17:41

shumway
Zit op ce telefooncentrale in Vessem, (VSM) nog steeds op ADSL1.
Zou graag overstappen op adsl2+.

Is er een planning bekend wanneer KPN centrales upgrade naar ADSL2+ en VDSL?

martan
Hoi,

Is er ook al iets bekent over de centrale in Poeldijk? Overgestapt naar "VDSL abbo" maar voorlopig nog op adsl2+ verbinding. Zit met smart te wachten op de upload snelheid.
Martijn
Gewijzigd door martan op 21-08-2010 17:35

Holger
Ik kan VDSL afraden, het is niet sneller dan ADSL van KPN maar wel heel instabiel, heel veel storing...en lage gemiddelde snelheden. De upload blijft ruim onder de 1 Mb.

Ik heb er iig spijt van, de verbinding is nog slechter dan ie al was.

XpreZ
Waarom VDSL afraden? Misschien woon je wel te ver weg van de centrale ofzo? Ik heb VDSL en mijn lijn is heel stabiel geen enkele probleem, ook niet voor de telefoon. Ik download met een snelheid van 30Mbit. niet hoger, ook niet lager. Het enige waar ik wel mee zit is mijn ontzetend hoge ping van 39 als ik ping naar google en soms een ping van 70. Daarvoor heb ik al naar KPN gebeld maar je krijgt altijd van die lul verhaaltjes waar je niets aan hebt. Vorige keer belde ik om mijn hoge ping. Toen zei de kpn medewerker, misschien moet je je pc opschonen. Ik zeg, maar het is op meerdere computers zo. Hij zei daarop, toch denk ik dat je je pc op moet schonen -_- Daar word ik altijd schijt schijt schijt en nog is schijtttttttttttttt ziek van

Holger
Ik zit op minder dan 1 km van de centrale, ik download met 0-14 Mb, gemiddeld rond de 4 of 5 denk ik ( download op 600 kbps)
Met ADSL was ie iets trager maar een stuk stabieler.

Mijn ping naar google is 43, maar ingame meestal boven de 150 of zelfs 200...altijd lag en lang wachten tot je games vind.

Doe voor de gein een traceroute naar een server....dsldevice.lan = 150 ms dat is dus 1,5 seconde in je router alleen al...
Dat hoort minder dan 1 ms te zijn, het probleem zit hem in de firmware.

Continu je NAT opnieuw open zien te krijgen....

60 euro voor dit abbonement is nogal duur op deze manier, misschien moeten ze bij KPN maar eens beginnen met het admin account vrijgeven zodat je andere firmware kan nemen en alle functies van je router kan gebruiken.

XpreZ
Dat is dus wel erg traag hoor. Ik zou toch maar is een bellen naar KPN en vraag direct 2e of 3e lijns.

Holger
Bellen naar KPN doe ik niet meer, daar bereik je niks mee.
Doorverbinden of je helpen doen ze niet aan heb ik al een aantal keer gemerkt.

Ze hebben mij idd ook een paar keer geprobeerd te vertellen dat het probleem in mn PC zit.

Hier ligt heel oud koper als bekabeling in de grond met een maximum belasting van 9 Mb ongeveer heeft de monteur gemeten...volgens mij hebben ze hier geen andere kabels liggen, alleen glasvezel maar daar mag KPN niet op, dat is niet van hun. Dat word hier helaas helemaal niet geleverd, het ligt midden in een woonwijk maar is van een zakelijk leverancier xD

Dit was namelijk ook de reden dat ze de snelheidsverhoging naar 16 Mb voor de zomer niet waar konden maken.

Ik denk dus dat ze VDSL over een oud koperlijntje proberen te laten lopen ofzo, dat stoort denk ik nogal omdat de lijn het dus gewoon niet aankan.

Spring naar forum:

Reageren? --> Word lid! Of log in!

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitrol VDSL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Voor Leden; Mijn recente onderwerpen :: Mijn recente berichten :: Nieuwe berichten :: Onderwerpen die ik volg
Vergelijkbare Onderwerpen
Onderwerpen Forum Antw. Laatste bericht
vdsl Snelheid 16 08-09-2010 18:39
vdsl Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 6 01-09-2010 17:04
vdsl beschikbaar? Werkzaamheden 8 01-09-2010 14:54
afstand tot wijkcentrale met vdsl Helpdesk 9 30-08-2010 15:58
Snelheid VDSL 16mbit/2mbit Snelheid 4 28-08-2010 16:30
Gebruikers Online
KPN Gebruikers Groep Gasten online: 1

KPN Gebruikers Groep Leden online: 0

KPN Gebruikers Groep Totaal aantal leden: 3,560
KPN Gebruikers Groep Nieuwste lid: Bo55
Gebruikers recent online
Saya02:59:53
Codemeister04:01:37
Bren04:20:21
KaPteiN04:52:21
Bo5504:53:36
iskece05:04:32
juliocruz05:41:00
MBR06:28:47
henk06:45:50
Alfons Verbiest07:13:23
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Lid worden?

-->> Klik hier <<--
Om aan te melden.

Wachtwoord vergeten?
Vraag hier om een nieuw wachtwoord.
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ja
38% [184 stemmen]

Nee
Nee
62% [303 stemmen]

Stemmen: 488
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18/04/2007 19:12
Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

07/09/2010 03:28
Suggesties graag...

06/09/2010 23:37
welterusten allen alvast Smile

06/09/2010 15:10
hi

05/09/2010 22:26
Hallo Angry

05/09/2010 22:25
Goedenavond

Ad-Vertise.nl
---
Hier uw advertentie?
---
Copyright KaPteiN © 2009 Privacy informatie
Provider Forums door gebruikers voor gebruikers!
Forum Alice : Forum Anno : Forum CaiWay : Forum Glasvezel : Forum KPN : Forum Online : Forum T-Mobile : Forum Tele2 : Forum Telfort : Forum UPC : Forum VodaFone : Forum XS4ALL : Forum ZeelandNet : Forum Ziggo
Condoleance Register : Dorps Feest : KiesVerstandig : Start Plaats : TV Programma Gids : Voip Bellen : XP Vista : WebSite Van Mij : NieuwsKop.nl
: Fiber Internet : Internet Wijzer : Pagina Wijzer : Start Pages : WWW Wijzer : Fiber Force : Fiber Net : FiberPower : Fiber Power : Fiber Power : Fiber Ring : Glasvezel Net : Instelling Info :