obey-robots.txt
09 December 2016, 08:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Zijn er meldingen op de website van KPN. Zo ja wat wordt er gemeld.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Uitrol VDSL

richard1965
Iemand bekend of er VDSL in Rhenen is ............Ken ut nie vinden.

KPNwebcare3
Goedemiddag,

De beschikbaarheid van VDSL is per centrale en per lijn verschillend. Het is vooraf niet te zeggen of het specifiek in Rhenen beschikbaar is. Het kan dus op een bepaalde locatie in Rhenen wel zo zijn maar ook niet zo zijn. Als u hier meer informatie over wil hebben mag u mij wel de gegevens sturen via een prive bericht. U dient dan te denken aan postcode en huisnummer en de naam van de contractant van het abonnement waar het om gaat. Ik neem aan dat het niet om u zelf gaat omdat ik de omzetting voor uw lijn al in gang heb gezet zoals we eerder hebben afgesproken.

Met vriendelijke groet,

Nick
KPN Webcare
www.kpn.com/webcare

richard1965
He hallo Nick , kan ik er dan van uit gaan dat op mijn adres VDSL beschikbaar is???

richard1965
He hallo Nick , kan ik er dan van uit gaan dat op mijn adres VDSL beschikbaar is???

KPNwebcare3
Hallo,

Absoluut, als het niet beschikbaar zou zijn zou ik het ook niet aan kunnen vragen voor u. Dus is het gewoon beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Nick
KPN Webcare
www.kpn.com/webcare

richard1965
SmileZo dan!!! Jij mag geen u meer tegen me zeggen..........zeg maar jij.Pfft
Gewijzigd door richard1965 op 28 juli 2010, 17:41

shumway
Zit op ce telefooncentrale in Vessem, (VSM) nog steeds op ADSL1.
Zou graag overstappen op adsl2+.

Is er een planning bekend wanneer KPN centrales upgrade naar ADSL2+ en VDSL?

martan
Hoi,

Is er ook al iets bekent over de centrale in Poeldijk? Overgestapt naar "VDSL abbo" maar voorlopig nog op adsl2+ verbinding. Zit met smart te wachten op de upload snelheid.
Martijn
Gewijzigd door martan op 21 augustus 2010, 17:35

Holger
Ik kan VDSL afraden, het is niet sneller dan ADSL van KPN maar wel heel instabiel, heel veel storing...en lage gemiddelde snelheden. De upload blijft ruim onder de 1 Mb.

Ik heb er iig spijt van, de verbinding is nog slechter dan ie al was.

XpreZ
Waarom VDSL afraden? Misschien woon je wel te ver weg van de centrale ofzo? Ik heb VDSL en mijn lijn is heel stabiel geen enkele probleem, ook niet voor de telefoon. Ik download met een snelheid van 30Mbit. niet hoger, ook niet lager. Het enige waar ik wel mee zit is mijn ontzetend hoge ping van 39 als ik ping naar google en soms een ping van 70. Daarvoor heb ik al naar KPN gebeld maar je krijgt altijd van die lul verhaaltjes waar je niets aan hebt. Vorige keer belde ik om mijn hoge ping. Toen zei de kpn medewerker, misschien moet je je pc opschonen. Ik zeg, maar het is op meerdere computers zo. Hij zei daarop, toch denk ik dat je je pc op moet schonen -_- Daar word ik altijd schijt schijt schijt en nog is schijtttttttttttttt ziek van

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitrol VDSL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing 4 09 maart 2015, 23:22
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router 10 19 december 2014, 01:08
haperend tv beeld VDSL KPN Internet Storing 4 26 november 2014, 23:41
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel KPN Glasvezel diensten 2 02 november 2014, 21:56
Cisco 887VA met VDSL en iTV van KPN KPN met eigen modem/router 15 15 oktober 2014, 21:45
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:37:47
| eogcnlGhost05:55:40
| lobo40514:56:22
| glim16:39:41
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10