obey-robots.txt
08 December 2016, 10:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Gaat het nog lukken? Snelheid wordt niet meer gehaald

Maurice99
Na een aantal keren met de helpdesk gebeld te hebben ben ik toch wat teleurgesteld. Geen kwaad woord over de medewerkers die je te woord staan, allemaal even keurig en geduldig, maar ze kunnen je niet helpen! Nog steeds ADSL op halve snelheid Sad 4mb ipv 8mb Eerst moest ik mijn oude HetNet abbo over laten zetten naar KPN basis, dat zou het oplossen... dus niet. Zit er nu wel weer een jaar aan vast! Nieuwe Experia box gehad, maakt niets uit, dan moest ik het modem in de meterkast plaatsen bij de lasdop, ook gedaan, maakt niets uit. Dan heeft U het niet goed gedaan.... echt wel, ben handig met draadjes en het zit echt perfect. Vervolgens zeggen ze, tja meneer, dan kunnen we er ook niets aan doen. TOT aan de lasdop is het goed..... maar dat is dus niet waar. Ik heb altijd zonder problemen 8 mb gehad. Ja, meneer, maar het abbo is TOT 8mb, en dit valt binnen de marge. Grappig, een marge van 50% Misschien als ik 50% minder geld overmaak iedere maand, valt dat dan ook binnen de marge? Angry En ze willen hierom ook geen monteur sturen.

Vanmorgen was de snelheids ineens 5 mb ipv 4mb. Is er dus een kans dat mijn snelheid weer spontaan omhoog gaat naar 8mb of is dat een utopie. Hij is tenslotte ook spontaan omlaag gegaan..... Ik heb hier op het forum al veel gelezen over snelheidsproblemen maar een een "spontane genezing" heb ik nog niet gezien. ( of overheen gelezen ) Ik durf nu al helemaal niet naar 16mb te gaan en Interactive TV te nemen.

Dit zijn mijn gegevens uit het modem: ( Experiabox TG789vn ) locatie Alkmaar Noord

DSL-verbinding

Koppelingsinformatie

Actief: 1 dag, 14:08:13

DSL-type: ITU-T G.992.3

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 773 / 5 307

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 591 / 1 882

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,4 / 19,4

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 17,2 / 30,5

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,5 / 5,1

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 18 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 2 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 20 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 951 / 2

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 2 / 2

freek87
Zet je je modem altijd (vaak) uit 's nachts? Deed ik ook altijd, maar met de nieuwe apparatuur van KPN pakt dat niet zo goed uit. 's Nachts worden de instellingen bijgeregeld. Nu ik het altijd aan laat staan gaat de ingestelde snelheid steeds omhoog (zat eerst ook op de helft, maar nu alweer op ongeveer driekwart van mijn abbo-snelheden).

chocinoki
Hier is de snelheid al een maand of vier niet meer als voorheen dus uitzetten of niet maakt niks uit en ook ik had hier het net en nu basis van kpn met een jaarcontract weer erbij..zijn bij kpn lekker slim lijkt of je met elke wijziging weer een nieuw contract moet aangaan, heb nu digitenne en wil de recorder erbij hebben maar je raad het al..eerst ff een nieuw abonnement aangaan voor maar weer een jaar..kopen mag ook natuurlijk..ja daag..

Maurice99
Tja, ik had inderdaad al minstens een jaar lang een schakelklok op mijn modem zitten die iedere nacht het modem uitschakelde. Achteraf is dat misschien niet zo'n goed idee geweest maar het heeft wel een aantal jaar zo gefunctioneerd. Niet wetende dat KNP iets veranderd heeft waardoor kennelijk mijn snelheid hierdoor omlaag gegaan is. Maar goed, de schakelklok is er al geruime tijd af maar de snelheid wil helaas niet meer omhoog. Sad Doch, na wat stevige mailtjes (met testresultaten) heeft de klantenservice eindelijk mijn klacht doorgestuurd naar de technische dienst. Helaas pas na dreiging om acuut het abbo aangetekend op te zeggen met inmengimg van de consumentenbond. Het resultaat hiervan zal ik hier posten. Want ik denk dat er heel erg veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben. En net zo veel die het probleem ook hebben maar het nog niet gemerkt hebben.........

salimo
hoi,

ik had eerst ook maar 4 mb snelheid 512/4096 met adsl 1

na een paar dagen zat ik op 776/6809
en daarna op 1032/7996 met adsl 2+

dit doet dlm s,nachts rond 2 uur als je lijn stabiel is gaat die elk keer omhoog

ik heb nu 8mb en als ik een speedtest check doe haal hij 6,9 mb is heel netjes

Maurice99
Dat zijn inderdaad nette waarden. Zo hoort het. En bedankt voor je reactie, dan moet ik dus nog maar even geduld opbrengen..... Want ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in dat de technische dienst van KPN hier iets aan kan/gaat doen. Heb al een week geen enkele reactie meer gekregen van ze.

In welk tijdsbestek is je snelheid weer omhoog gegaan? Is dat in dagen of in weken/maanden gebeurt?
Gewijzigd door Maurice99 op 28 juli 2010, 14:12

salimo
kan tot 10 dagen duren ik had mijn modem aan gelaten
en het gebeurt s,nacht dan gaat dlm jou lijn checken als hij dan een paar dagen niet uit is geweest dan krijg je stap voor stap meer mb

ik zelf had mijn modem een keer uit gezet ik dacht ben nu klaar heb die 8 mb, maar toen keek ik weer toen was het weer gezakt naar 6.8 mb
heb hem toen gewoon aangelaten en toen ging hij weer naar 8 mb

salimo
oja als er niks gebeurt in het modem dan moet je vragen of dlm wel actief is op jou lijn

technische helpdesk doet niks met verhogen daar hebben zijn die dlm techniek voor

Giant2000
Modem 's nachts aan of uitzetten, dat maakt niks uit.
Ik heb een promium abonnement genomen om VDSL te krijgen. Na een maand ben ik als volgt ingeschaald:
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1 242 / 12 223
Daar waar ik eerst ruim 18 download had is het nu om te huilen gewoon... 12 Mb...

salimo
bij mijn heeft het zeker wel gewerkt bij jou misschien niet heb jij pech zeg

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gaat het nog lukken? Snelheid wordt niet meer gehaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
Meer HD-zenders bij KPN Programma aanbod 2 30 maart 2016, 18:53
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:31:03
| glim02:15:47
| KaPteiN03:23:40
| dirkjohan13:23:53
| Peterkessen21:19:26
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10