obey-robots.txt
09 December 2016, 12:31
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Snelheid Lijn + Onstabiel Modem

Fransb
Hey beste gebruikers,

sinds gisteren heb ik weer een zwaar onstabiel modem het betreft hier een TG 787 .

+ ik heb IPB 8mbit / 1 vorig jaar had ik dat nog wel maar de afgelopen maanden had ik 7.4 MBit / 416 kb daar kon ik nog wel mee leven. Maar sinds vandaag is dat ook verlaagd naar 6.8 MBIT!! dat is al 1.2 onder het normale terwijl 7.4 al die tijd stabiel heeft gedraaid.

+ wanneer krijgen we die snelheidsverhogingen nou ?? ik weet dat het hier in de buurt nogal moeilijk ligt. maar het is alsnog rottig dat ze daar dan niks over zeggen.

ik hoop dat iemand iets kan vertellen :-) of hetzelfde ervaart.

Met vriendelijke groet,

Frans

rbhgb
Goede morgen Fransb.

Je kan beter vragen (wie ervaart er niet het zelfde) momenteel is het een RAMP qwa snelheid enz enz................. Shock

Maar lees dit maar ff ( http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=769 )

Ik denk dat je dan geen vragen meer hebt..........Cool

chocinoki
Van een verhoging had ik hier in heteren toch al niks verwacht maar een verlaging al sinds dat de snelheid zogenaamd verhoogd zou worden geschroefd is helemaal het andere uiterste...zit nu gewoon weer op m,n oude snelheid van voor dat hetnet ook naar 8mb ging..Sad

rbhgb
chocinoki schreef:
Van een verhoging had ik hier in heteren toch al niks verwacht maar een verlaging al sinds dat de snelheid zogenaamd verhoogd zou worden geschroefd is helemaal het andere uiterste...zit nu gewoon weer op m,n oude snelheid van voor dat hetnet ook naar 8mb ging..Sad

Hetnet gebruikers, zouden bij mij weten GEEN verhoging krijgen, alleen als je bij de KPN een nieuw abootje zou nemen................ Frown

De verlaging die je nu hebt gekregen, is wel gratis..................Smile

chocinoki
Laat ik nu al een maand of twee m,n abbonement omgezet hebben naar internet en bellen basis..dus helemaal gratis is deze verlaging dus nietWink..kijk en dat de snelheid veel beter zou worden had ik ook niet verwacht maar lager was ik ook niet vanuit gegaan..maar gezien de vele reakties hier op het forum is het ook niks nieuws,kpn had beter z,n mond kunnen houden over een snelheidsverhoging want dan hadden mischien een hoop mensen het niet eens gemerkt
Gewijzigd door chocinoki op 18 juli 2010, 23:23

rbhgb
OF DLM in de container Cool, en wel het liefst 6 maanden geleden, toen was internet nog leuk. Wink

Ik loop nu bij een internet psygiater Shock
Gewijzigd door rbhgb op 19 juli 2010, 01:20

Knolselderij
Dit topic gaat op slot! gaarne hier verder gaan http://kpn.gebrui...ead_id=769

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Lijn + Onstabiel Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet! Helpdesk 2 13 januari 2016, 12:57
Up en download snelheid glasvezel KPN Glasvezel diensten 8 22 november 2015, 23:04
iets vreemds aan de hand.. snelheid VDSL2 / ZTE Snelheid 3 04 september 2015, 20:57
Internet snelheid Snelheid 16 27 juli 2015, 19:24
LAN snelheid Experiabox V9 icm ASUS RT-AC68U / Engenius ECB600 Eigen netwerk 13 13 juli 2015, 22:58
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:53:54
| KaPteiN05:22:01
| lobo40518:40:36
| glim20:23:55
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10