obey-robots.txt
08 December 2016, 01:17
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

e-mail van planet over naar kpn nachtmerrie

geert01
Ik had een abonnement bij planet internet met 5 e-mail adressen. Door de overgang van Planet naar KPN bleek er niets fout te gaan
tot een week geleden. Mijn hoofd e-mail adres is niet ik bedoel nergens meer te zien of door mij te wijzigen Ik kan het ook niet meer gebruiken en ontvangen likt ook niet. NA EEN MELDING BIJ DE HELPDESK krijg ik de melding binnen 24 uur wordt dit opgelost. na nog meerdere malen gebeld te hebben kom ik tot de conclusie dat er een kat en muis spel wordt gespeeld. althans zo komt het bij mij over.
Ik wordt er zo moedeloos van dat ik overweeg om een andere provider te nemen. Herkent iemand dit verhaal en hoe is dit uiteindelijk opgelost. Odf kan iemand mij vertellen hoe ik dit verder aan moet pakken
Laat even wat horen
 
ngein
Ik merk inmiddels, dat ik niet het enige slachtoffer ben van een volledige non-communicatie door KPN.
Ik ben zelf al weken bezig met emailen en bellen. Ik heb zelfs al een brief geschreven aan die meneer Middelkoop, directeur Klantencontact(loos) van KPN. Ook hij reageert nergens op. Hij is wellicht al bezig met het regelen van zijn eigen oprotpremie wegens desfunctioneren. Want als je maar geen antwoord geeft dan blijven mensen bellen en 10 cent per minuut is mooi meegenomen.

KPN zal vast ook profiteren van de pauze in de omroepwereld, waardoor ze even niet in het nieuws komen vanwege wanprestatie.
Ik erger me het meest aan de KPN Nieuwsbrief van eind juli waarin iedereen wordt beloofd dat overzetten van Planet naar KPN binnen 5 dagen geregeld zou zijn. Die Nieuwsbrief kwam notabene in de vakantietijd. KPN heeft inmiddels voldoende ervaring opgedaan om te weten dat zij zo'n grootschalige omzetting nauwelijks aankunnen. Zij hebben dat willens en wetens toch gedaan. De klanten zijn de dupe.

Ik heb gemerkt dat de incassoafedling geen enkele achterstand heeft. KPN weet kennelijk dus wel haar eigen prioriteiten te stellen.

Ik heb intussen het probleem neergelegd bij de Consumentenbond. Ik hoop dat zij advies kunnen geven hoe verder te handelen.
 
ngein
Sorry, ik verwarde de directeur Klantencontact(loos) even met onze Minister van Defensie. :-) De juiste naam is Jacob Middeldorp
 
geert01
Heb je al een antwoord gehad van de consumenten bon?
Ik overweeg ook even een brief te schrijven, maar als jij al een antwoord hebt ontvangen? hoef ik geen brief te schrijven over hetzelde onderdeel
Misschien kan ik iets anders doen?
 
ngein
Ik heb de Consumentenbond nog maar pas geleden om advies gevraagd. Ik vermoed dat de reactie in de loop van volgende week binnenkomt.
Maar ik denk dat het juist goed zou zijn als zo veel mogelijk ontevreden klanten de KPN op hun onvermogen en klantonvriendelijkheid aanspreken.
KPN zal vast niet onder de indruk zijn van een enkele klacht, maar zal wellicht wakker worden als het gemor de media gaat halen. En die kans is groter als veel klanten gaan klagen.
Wacht dus niet op mij, maar spreek de KPN nu ook zelf fors aan op hun deel van het contract en gedane beloftes . Ze moeten nu eindelijk eens woorden in daden gaan omzetten.Angry
 
Sanctumlera
@ Geert01

Beste Geert,
Met welke afdelingen heb je al gesproken? Wellicht dat de helpdesk voor internetplusbellen u wel kan helpen, deze afdeling heeft mij namelijk prima geholpen met mijn probleem. U dient dan wel lang in de wacht te staan, maar er is een gratis nummer. Dit is 0800-0407. U kiest dan voor prive gebruik en dan voor optie 1, internetplusbellen. Mocht u alleen ADSL hebben, dan is dat in principe geen probleem, deze medewerkers dienen u ook te helpen met mailproblemen.

Tevens ben ik er door een medewerker op gewezen dat de beloften die worden gemaakt door het contactcenter niet bindend zijn voor KPN.

U kunt wel vragen of u in aanmerking komt voor een coulanceregeling, hier zijn de meeste medewerkers vrij makkelijk mee.

Succes! ik hoop dat je eruit komt.
 
geert01
Na heel veel bellen naar de Help desk van de KPN is mijn probleem opgelost.
Ik werd zomaar opgebeld en met de mededeling dat mijn mail het weer moest doen. Nou en wat denk je. jawel het is opgelost

Ik ben ook wel weer zo sportief om dit even te melden.

Bedankt KPN
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e-mail van planet over naar kpn nachtmerrie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet 6 04 december 2016, 13:10
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers 21 12 september 2016, 23:55
E-Mail KPN Nieuws 1 11 augustus 2016, 14:35
Experia Box V8 overzetten van 5G naar 2.4G Routers 7 05 juli 2016, 21:41
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen 9 24 januari 2016, 18:18
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:44:50
| dirkjohan03:54:29
| KaPteiN04:35:42
| lobo40508:34:40
| glim10:49:48
| Peterkessen11:50:02
| avardiannl21:19:05
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10