obey-robots.txt
08 December 2016, 10:45
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Update geweest of zo vannacht??

Dolledokus
Nou,kom je beneden en kijk je je mail na,NIET DUS!!
De router staat niet eens meer onder zijn eigen naam.(nee niet zijn nummer,dat heb ik veranderd)
Dat gelukkig gauw uitgevonden,anders zoek je je helemaal de blubber!
Maar weer gewoon als zijn eigen nummertje,das toch raar?
Is er een of andere update geweest of zo?

Hier valt zowiezo wel vaak de verbinding weg vind ik,makkelijk 1x per week,nooit last van gehad bij de concurrent,nooit!
Sinds kpn ontelbare malen!! Schaam je kpn.
Gewijzigd door Dolledokus op 14 juli 2010, 11:15
 
Dolledokus
Goh wel 126 kijkers,maar geen eentje die ook maar iets zegt hè,hahaha.

Overigens was het net ook weer prijs,maar nu een variantje erop met de melding "beperkte internet toegang".
Gewijzigd door Dolledokus op 15 juli 2010, 09:46
 
richard1965
Wat valt er nog te zeggen?
 
Dolledokus
Geen idee kerel,misschien dat anderen hier ook last van hebben?,kan me niet voorstellen dat ik zomaar de enigste ben dan.Cool
 
Giant2000
Start een chatsessie als je verlegen zit om reacties. Er is blijkbaar niemand die dit probleem ook heeft of behoefte heeft om te reageren. Bovendien, als je zegt dat KPN zich moet schamen mag je er ook bij vertellen welke acties je inmiddels hebt ondernomen dat je tot deze uitspraak komt. Ik raad je aan KPN de kans te geven je probleem op te lossen.
 
Dolledokus
Als ik zeg dat KPN zich moet schamen ben ik ook mans genoeg de reden er bij te zetten en zo heb ik dat gedaan ook.
Wat ik er verder aan doe om het op te lossen staat daar los van vind ik.

De vraag is dan ook : zijn er software updates of iets dergelijks geweest,of is die vraagstelling zo raar dan in mijn eerste bericht?
Gewijzigd door Dolledokus op 15 juli 2010, 12:08
 
Giant2000
Nee, er zijn geen updates geweest.

edit: Je probleem wordt niet door andere abonnees herkend, dus ik zou even KPN hiervoor benaderen ipv te zeggen dat ze zich moeten schamen. Als je een fiets koopt waar blijkt dat je na een paar km fietsen een slag in het wiel zit ga je toch ook terug naar de winkel ipv. op een forum zeggen dat je dat bij een andere winkel nog nooit hebt gehad en deze winkel zich moet schamen?
Gewijzigd door Giant2000 op 15 juli 2010, 12:36
 
Dolledokus
Das een goeie,zo had ik em nog niet bekeken!
Komt misschien ook omdat ik al eerder wat troubles heb gehad met KPN.
Geeft niks,we zijn allemaal maar mensen nietwaar. :-)
Evengoed bedankt voor je "er een ander licht op werpen" mening,optie of hoe je het noemen wil nietwaar?
 
Giant2000
Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update geweest of zo vannacht??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws 5 05 juni 2015, 15:07
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
Software update voor Quattrovox 2 KPN Telefonie Storing 1 15 januari 2014, 13:15
Firmware update TG789vn ervaringen Hardware firmware 288 22 december 2012, 17:14
Beperking mogelijk na SW update Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 01 juni 2012, 13:05
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| lobo40500:30:22
| glim02:15:06
| KaPteiN03:22:59
| dirkjohan13:23:12
| Peterkessen21:18:45
| avardiannl 1 dag
| Wim270547 1 dag
| paul123 1 dag
| xwardox 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10