obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

System Administrator

Rensvhelvoirt
Mijn e-mail geeft de melding dat een bepaald address niet te berieken is, ik heb alles geprobeerd en via een andere provider (via een rrelatie die een andere provider gebruikt) kan ik hetzelfde address weel bereiken.
Er staat dat ik mijn system administrator moet contacteren, maar: hoe doe je dat??? wat is zijn address etc?
 
Rolf
Wat voor mail? Adres van je provider?
 
Rensvhelvoirt
Inderdaad ik kreeg de volgende melding:
The message could not be delivered because the recipient's destination email system is unknown or invalid. Please check the address and try again, or contact your system administrator to verify connectivity to the email system of the recipient.
<CPSMTPM-EML106.kpnxchange.com #5.1.2 smtp;550 5.1.2 Recipient rejected.>

Dus wil ik de 'system administrator' best wel eens 'spreken' maar hoe doe je dat, waar is die te vinden?
groet
Rens
 
Rolf
Wat voor settings zijn ingevuld? Lijkt erop dat de SMTP server niet helemaal juist meer is.
 
Rensvhelvoirt
smpt ; mail.planet.nl
 
Rolf
Hmm lijkt erop dat hij inderdaad niet wilt verbinden. Misschien staat dat adres in de blacklist van KPN.

Kan webcare hier even reageren? Anders even KPN bellen en duidelijk uitleggen dat het niet aan jou ligt.
 
KPNwebcare1
Het gaat hier om 1 emailadres wat niet te bereiken is?

Andere adressen zijn wel te bereiken?
 
snowgirl
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alle e-mails die eindigen op @planet.nl, @hetnet.nl en @chello.nl komen niet aan. Ik krijg deze foutmelding: 550 5.1.2 Recipient rejected.

MIjn internetprovider is kpn. Moet ik hiervoor KPN bellen?
 
Codemeister
@rensvhelvoirt:

Probeer smtp.kpnmail.nl eens.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'System Administrator', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
duplicate administrator Frequently Asked Questions 2 27 januari 2015, 05:40
DVD recorder/Home entertainment System KPN Glasvezel diensten 4 12 oktober 2010, 12:07
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:29
| xwardox02:09:25
| eogcnlGhost03:08:41
| KaPteiN05:38:51
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10