obey-robots.txt
05 December 2016, 09:32
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

KPN nieuwe aansluiting

turnon
Onlangs heb ik voor mijn moeder een extra telefoonaansluiting aangevraagd (nieuw telefoonnummer en op en nieuw adres)

Wat schest mijn vebazing
KPN selecteerdt voor een nieuw nummer en bestaand telefoonnummer van mijn moeder
Zij vermelden dit op het contract
Sturen een monteur langs die zegt alles werkt naar behoren

En naar nu blijkt werkt niets naar behoren omdat het telefoonnummer niet geporteerd mocht worden en er een nieuw nummer is aangevraagd

Navraag bij KPN ja meneer wij pakken een telefoonnummer en als achteraf blijkt dat dit nummer niet kan dan wijzigen we dat
(terwijl het om een nieuwe aanvraag)

KPN wil wel dat ik een contract onderteken met het foute telefoonnummer want dan kunnen ze lekker verwijzen naar de algemene voorwaarden (volgens medewerkster KPN)

Inmiddels is het contract met het handmatig gewijzigde nummer naar KPN retour en precies op tijd (gelukkig aangetekend verstuurd) maar te laat door KPN verwerkt waardoor er weer extra kosten onstaan. En erginis

Terwijl dit niet nodig zou zijn geweest indien men op voorhand het juiste nummer had gekozen

Iemand ervaring ? of Tips

Jan
Winterswijk

Giant2000
Administratief gaat het nogal eens mis bij KPN, maar over het algemeen lossen ze dat wel op, als je een beetje coulant optreed krijg je zelfs gemaakte kosten terug.

DinoTunes
Begin mei Internet Premium aangevraagd.
Op 16 juni (! 4 weken is echt niet meer van deze tijd, maar als het dan maar verder goed gaat..NIET dus) aangesloten, echter op een 8/1M lijn, hiervoor had ik ook adsl, kwam braaf met 14/1M binnen tuffen.
1e maal met de HD aan de phone, werd mij verteld dat er nog niet geleverd was (!?!?)
2e maal dat er enige achterstand was en dat het allemaal nog wel ff kon gaan duren...
Op 21 juni een email gekregen dat ik binnen 5 werkdagen benaderd zou worden door een achterliggende afdeling... NIET dus
Dus 1 juli zelf maar gemaild, kreeg wel gelijk 1 dag later antwoord: inderdaad, ze konden geen abonnement vinden op mijn naam (dit is wel vermeld op Mijn KPN!?!?)
Enfin, gelijk een mail terug met nogmaals alle gegevens, we zijn nu weer een week verder, heb vanmiddag een heel "blije" email gestuurd naar de KPN, zal niet alles hier herhalen, behalve dan dat het er op lijkt dat KPN de puinhoop zo groot heeft gemaakt dat de klant daar dupe van wordt, en dat het niet past dat een gerenomeerd bedrijf als de KPN klanten met halve waarheden, danwel complete onzin het bos instuurt.

Wat ik vaak zie op diverse forums, zijn die intrain gegevens van de modem, geloof mij nu maar... bullsh*t, dit zijn de mijne:

Uptime: 0 days, 15:56:37

DSL Type: ITU-T G.993.2

Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 4 004 / 29 021

Data Transferred (Sent/Received) [GB/MB]: 2 594 / 672

Output Power (Up/Down) [dBm]: 5,5 / 14,2

Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 1,0 / 2,3

SN Margin (Up/Down) [dB]: 5,8 / 6,2

Vendor ID (Local/Remote): TMMB / 2D2D2D2D

Loss of Framing (Local/Remote): 10 / -

Loss of Signal (Local/Remote): 10 / -

Loss of Power (Local/Remote): 0 / -

Loss of Link (Remote): -

Error Seconds (Local/Remote): 27 / -

FEC Errors (Up/Down): 32.874 / 0

CRC Errors (Up/Down): 28 / -

HEC Errors (Up/Down): 0 / 0

Lijkt heel aannemelijk, ik zou hier gelijk voor tekenen, als eerst die 8/1M lijn dan maar omgezet wordt, en als de KPN
mijn gevens op orde heeft.

O ja: KPN kon mij wel vinden om een uitermate arrogante en grievende mail + brief te sturen, dat ze de 1e factuur niet konden innen..geloof Dino maar, de euries waren (en zijn) echt wel aanwezig! Smile en gelijk met afsluiten dreigen.. Angry afsluiten waarvan? Angry

Omgg ik ben zo witheet!
Er kan altijd wel eens iets mis gaan inderdaad, maar dit begint echt aan me te knagen..

SirPeter
Zo te zien is premium gewoon geleverd. 29Mb ontvangt de modem. Snelheid is prima.

DinoTunes
Bedankt voor de reactie!
Echter.. IK ontvang nog steeds die 8/1M, ongeacht wat die spookwaarden (waard) zijn.
4 verschillende pcs, en 3 kabels, daar kan het dus echt niet aan liggen! plus zoals ik al aangaf, voor deze aansluiting gewoon braaf 14/1M. Sinds de lijn van KPN is blijft het steken op 8/1M.

DinoTunes
plus op verschillende poorten van de experiabox geprobeerd

TokkieTokkie
DinoTunes schreef:
Bedankt voor de reactie!
Echter.. IK ontvang nog steeds die 8/1M, ongeacht wat die spookwaarden (waard) zijn.
4 verschillende pcs, en 3 kabels, daar kan het dus echt niet aan liggen! plus zoals ik al aangaf, voor deze aansluiting gewoon braaf 14/1M. Sinds de lijn van KPN is blijft het steken op 8/1M.

Zijn geen spookwaarden, bij VDSL traint het modem ALTIJD in op het maximaal haalbare, echter wordt de daadwerkelijke internet snelheid geregeld in de FIA router en niet meer door de DSLAM.

DinoTunes
Bedankt Tokkie, ben inmiddels op dit forum hetzelfde probleem tegen gekomen, ook een lijn die op de een of andere manier op die 8/1M blijft steken.
Het blijft allemaal dubieus, temeer ik wel email kan versturen, en niet ontvangen. In de email die ik op 21 juni mocht ontvangen (op een ander adres), werd gezegd dat daar pas iets aan gedaan kan worden als de verbinding compleet geleverd is?!?
Heb dit vandaag nog uitgeprobeerd.
Nogmaals bedankt voor je reactie, en een zonnig weekend!Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN nieuwe aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod 2 30 oktober 2016, 22:03
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk 14 18 december 2015, 17:23
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware 54 26 augustus 2015, 18:28
Nieuwe Experiabox Snelheid 11 31 december 2014, 10:39
nieuwe TV-software Frequently Asked Questions 3 02 november 2014, 18:51
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:08:30
| eogcnlGhost10:10:23
| xwardox15:02:28
| MacDaddy18:52:28
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10