obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw huis
Cyberbot
ik begrijp het niet
de Central is 3 huizen van mijn vandaan,
ik haal 31 MB met Extra en jij zei signaalverzwakking lijn !!!
 
Cyberbot

Quote

richard1965 schreef:
Geloof me maar . die snelheid gaat nog verder naar beneden!!

ik geloof je echt
vandaag is het gebeurt,
vandaag alles is naar beneden gegaan!!!!
waarom is dat?!!!
Gewijzigd door Cyberbot op 13 september 2010, 20:56
 
Cyberbot
is er al contact opgenomen de helpdesk van GPN?
wat is er al verteld?
 
Codemeister
@richard1965:

Je kunt eventueel een DLM-lijnreset aanvragen via de helpdesk. In principe merk je daar de eerste 7-10 dagen niets van, daarna zou de snelheid zich moeten aanpassen aan de afstand/SN-marge: in jouw geval dus hoger.
 
Cyberbot
moeten wij altijd die helpdesk bellen om die DLM reset te doen? kost ook geld altijd bellen 0.10Cent
is er ander mogelijkheid?
 
KPNwebcare2
Dat kan via ons, stuur mij een PB met uw gegevens en dan doe ik de reset voor u.
www.kpn.com/webcare
 
Cyberbot
die DLM reset wat doet dat precies?
ik ben zelf netwerk beheerder, ik wil graag weten,
dank je wel Webcare2
 
spsplus
Stef,

Wil jij over mijn onderstaande gegevens jouw licht eens laten gaan.

B.v.d.

Gr. Jos


DSL-verbinding

Koppelingsinformatie


Actief: 13 dagen, 6:58:03

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1 842 / 27 009

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 598 / 420

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 2,3 / 14,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 1,1 / 2,6

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,0 / 5,8

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 647 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 3.488.910 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 3.207 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
Codemeister
@Cyberbot:

Je lijn wordt na een reset 10 dagen in de gaten gehouden voor het meten van de maximaal haalbare bandbreedte (zowel download als upload). In de tussentijd is het dus belangrijk zo weinig mogelijk aan het modem te zitten (en vooral niet uitschakelen of resetten). Na de 10 dagen zal DLM je langzaam aan weer gaan opschakelen naar de maximaal haalbare snelheid.

@spsplus:

Ziet er prima uit, het aantal FEC-fouten ligt misschien wel wat hoog.
 
Cyberbot
bedankt CodeMeister,
mijn snelheid is weer hoog gegaan weet ik hoe dat komt!
29 MB 5dagen geleden was 31 MB daarna naar 21MB
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw huis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL Internet nieuw IP door uitzetten? Frequently Asked Questions : 1 12 nov 2013
Vraag KPN om een nieuw modem!! Algemeen : 1 26 aug 2012
nieuw ITV Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 8 20 aug 2012
Nieuw up- en downloadsnelheid Snelheid : 2 07 feb 2012
KPN biedt nieuw abonnement: KPN Seconde Bellen Tips en Truuks voor mobiele telefoons : 1 26 jan 2012
Advertentie