obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
tor adsl-extra na verhoging
Jo3i
Heeft iemand zelf of in zijn/haar omgeving al ondervonden dat van IPB-extra/adsl-extra de snelheid verhoogd is naar 16mb en deze nooit gehaald wordt? Erger nog, max ergens tussen 4-6 mb als max zoals voorheen, dit door de afstand van de telefooncentrale (3.3km bij mij).
Op de KPN-site gekeken wat op mijn postcode te krijgen is, alleen IPB-basis, terwijl ik met IPB-extra zat (heb nl. laten downgraden), hoeveel mensen betalen nu na de snelheidsverhoging een te hoog abonnement zonder te weten dat de KPN het niet aan je verkoopt als je een nieuwe abonnee zou zijn. Deze mensen hebben geen idee er van omdat hun internet werkt en het wel goed zal zijn. Een slechte zaak van de KPN, die zelf ook met hun systeem kunnen achterhalen wie er nu een TE HOOG abonnement heeft. Dat is kassa voor KPN voor iets wat ze niet (kunen) leveren.
De klantenservice kan er niets aan doen zegt men.
Gewijzigd door Jo3i op 04 juli 2010, 20:10
 
spikey38
DSL-verbinding

Koppelingsinformatie

Actief: 9 dagen, 18:24:57
DSL-type: ITU-T G.993.2
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1 213 / 20 608
Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 1 090 / 46
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 429496728,3 / 13,8
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 1,4 / 3,0
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,5 / 2,4
Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D
Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -
Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -
Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -
Verbindingsverlies (extern): -
Foutseconden (lokaal/extern): 76 / -
FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 6.118.871 / 0
CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 290 / -
HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0



http://www.speedtest.net/result/868979913.png

868979913

Dit zijn mijn gegevens via vdsl.

ik ben zeer tevreden.
groetjes ; spikey38
 
Jo3i
Leuk/fijn voor je Spikey38, alleen wat voegt dit toe aan mijn eerdere bericht? Een beetje opscheppen hoe goed Shock je het wel hebt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tor adsl-extra na verhoging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
extra-usb-wat dan? Algemeen : 2 07 dec 2016
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen : 6 08 mei 2015
Over van ADSL naar Glasvezel KPN Glasvezel diensten : 6 19 jan 2015
Advertentie