obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox mist interface en menu's functioneren niet
jvanree
Ik heb een experiabox wl in combinatie met een adsl van voorheen HetNet (inmiddels KPN geworden)

Ik wil graag een poort forwarden dus dacht ik in te loggen op de speedtouch. Helaas kreeg ik daar alleen een "uitgeklede" versie van de user interface (afbeeldingen ontbreken) en werken de links niet. Dit heb ik getest in diverse browsers om er zeker van te zijn dat de issue niet browser gerelateerd was.

Hieronder een afbeelding

interface_thomson

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

Juliet
 
Codemeister
Kunt u proberen uw tijdelijke internetbestanden te verwijderen? Dit zorgt vaak voor een verkeerde weergave van websites. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan gaan we verder met een andere methode.
 
kpntester

Quote

Codemeister schreef:
Kunt u proberen uw tijdelijke internetbestanden te verwijderen? Dit zorgt vaak voor een verkeerde weergave van websites. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan gaan we verder met een andere methode.

Dat zal het inderdaad wel zijn. Desnoods de Experiadoos resetten. Vind het wel een grappige fout.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox mist interface en menu's functioneren niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Advertentie