obey-robots.txt
20 Januari 2017, 10:56
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

KPN internetplusbellen en ITV aanvragen een grote nachtmerrie

BJ026
Wij gaan binnenkort verhuizen. Helaas geen UPC op ons nieuw adres dus idee om bij KPN internetplusbellen en interactieve TV aanvragen. Nou dit hadden we beter nooit kunnen doen het is een doffe ellende. Het heeft me al 30 euro aan telefoontjes gekost naar het 0900 nummer. Je wordt willens en wetens aan de lijn gehouden om de kas te spekken en als je een klacht indient ach je krijgt niet eens antwoorden op je mail. Ze hebben gewoon lak aan je bij de KPN. Mijn verhaal:

Op woensdag 2 juli 2008 ben ik in de Primafoonwinkel geweest in Winkelcentrum Kronenburg te Arnhem. Hier wilde ik telefoon en internet plus bellen aanvragen. Bij de aanvraag ging eerst wat fout. Er was alleen Internet Extra plus interactieve TV aangevraagd De medewerker van Primafoon heeft toen een nieuwe aanvraag gedaan en wel voor InternetplusBellen Extra plus interactieve TV
Ik vroeg nog of dit wel goed zou komen als er 2 aanvragen door elkaar liepen. Hij heeft toen gebeld en mij werd toen gezegd dat de eerste eruit gehaald zou worden. Op 10 juli heb ik contact gehad met de KPN en toen werd mij verteld dat de eerste aanvraag inderdaad eruit was en de tweede is blijven staan.

Wat schetst mijn grote verbazing na mijn vakantie had ik een brief in de bus dat beide aanvragen geannuleerd waren door mij. Dit heb ik dus zelf niet geannuleerd. Veel telefoontjes heeft dit mij gekost. Erg lang aan de lijn gehouden a 10 cent per minuut. Het ging zelf zover dat een medewerker die mij voor het eerst aan de lijn kreeg zei ik kijk het na zonder enige gegevens gevraagd te hebben en ik werd 15 minuten in de wacht gezet. Erg vreemd. Ik vind dit mensen willens en wetens op kosten jagen.

Maar uiteindelijk lijkt het dan toch goed te komen en is het pakket opnieuw aangevraagd . Na het melden van mijn klacht is alles opgepakt en lijkt het er nu daadwerkelijk op dat wij aangesloten worden deze maand. Vorie week werd ik gebeld dat alles in orde zou komen.

Maar wat schetst mijn grote verbazing. Zie ik dat er van mijn girorekening €428,95 via automatische incasso is afgeboekt t.n.v de KPN. Ik wederom KPN gebeld en ik kon mijn oren niet geloven. Dit was een boete vanwege contractbreuk mbt de opzegging van eerder genoemd aangevraagd pakket. Voor mij echt het toppunt. De medewerkster vond het erg vevelend en heeft ook intern gebeld. Zij gaf later aan dat ik het bedrag kan storneren en ik geen aanmaningen zou krijgen. Ik ben dit bedrag niet verschuldigd verzekerde zij mij. De nieuwe aanvraag loopt. Maar gezien alles wat er mis is gegaan zou ik toch graag schriftelijk / per mail bevestigd willen krijgen dat ik dit bedrag niet hoeft te betalen. Ten eerste omdat ik helemaal geen contractbreuk heb gepleegd het is geanuleerd zonder mijn medeweten. De fout ligt hierbij bij de KPN. Maar denk je dat de KPN antwoord geeft hierop? NEE dus Een grote schande

Je zult begrijpen dat ik heel veel moeite heb met de gang van zaken. Mijn vertrouwen in de KPN is tot bijna het nulpunt gedaald en heb spijt dat ik deze stap heb genomen. Als ik dit geweten had had ik nooit een aanvraag bij de KPN gedaan. Ik heb al voor meer dan 30 euro moeten verbellen naar de KPN. Mij lijkt het alleszins redelijk dat de KPN mij hierin tegemoet gaat komen want hoe alles gegaan is is buiten mijn schuld om.

Nou kreeg ikgsteren wederom een brief dat ik geannuleerd had. Ik weer KPN gebeld en ja hoor ze zetten je zomaar 20 minuten express in de wacht. Ze weten bij de klantenservice niet eens waar ze het over hebben. Schandalig hoe je geholpen wordt. Ook op mails krijg je geen enkele reactie meer. Liefst zou ik Tele 2 nemen. Deze hebben onze nieuwe buren ook en dat is probleemloos verlopen. Maar ja dan duurt het ws weer langer en gezien de handelswijze van de KPN ben je daar ook niet zo vanaf.

Volgende maand verhuizen we en lijkt erop dat we geen tv telefoon en internet hebben. Er lopen verschillende aanvragen nu wel 5 of 6 wat buiten onze schuld is. Elke keer wordt het buiten ons geannuleerd. Wij zijn ten einde raad. Wij moeten toch hier van af kunnen komen?

ShockShockShockShockAngryAngryAngryAngry

Chief
Beste "BJ026",

Je kent het gezegde toch? Waar gehakt wordt, vallen spaanders...

Luister; ik snap dat je teleurgesteld bent, maar er is altijd licht aan het einde van de tunnel. En ja hoor die 10 euro cent per minuut krijg je gewoon terug, maar hiervoor moet je eerst een klacht indienen, en op datzelfde 0900-0244 nummer.

Overigens is KPN met een grote reorganisatie bezig, krijgt nieuwe software (updates) en helaas heeft niet iedereen tegenwoordig dezelfde instelling als vroeger; toen mensen nog hart voor de zaak hadden. Ja, helaas zijn er tegenwoordig veel incompetente loonslaven die "van toeten noch blazen weten".

Dus vanuit mijn warm kantoor om 2:47AM zou ik zeggen: "Kop op man! Het glas is niet half leeg... maar half vol". Tijd om spijkers met koppen te slaan. Tot actie over te gaan, maar blijf vooral netjes en rustig aan de telefoon, want jezelf verlagen tot een andermans niveau is niet de bedoeling. Wel dan?

Oja. Ikzelf zat kort geleden maar liefst twee maanden zonder Internet, maar er zijn nu eenmaal (helaas) veel ergere dingen in het leven...

Saludos mi amigo!
Gewijzigd door Chief op 21 augustus 2008, 02:49
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -

BJ026
Hierbij een reactie op het vorige

Je kent het gezegde toch? Waar gehakt wordt, vallen spaanders...
NOU bij KPN vallen alleen maar spaanders

, maar hiervoor moet je eerst een klacht indienen, en op datzelfde 0900-0244 nummer.
LAAT me niet lachen een klacht indienen via dat nummer is hetzelfde als 10 euro de zee ingooien. Ze doen niks ermee

Overigens is KPN met een grote reorganisatie bezig,
VOLGENS mij zijn ze al 3 jaar met reorganiseren bezig

Dus vanuit mijn warm kantoor om 2:47AM zou ik zeggen: "Kop op man! Het glas is niet half leeg... maar half vol".
NOU bij KPN is het glas echt half leeg

Tijd om spijkers met koppen te slaan. Tot actie over te gaan, maar blijf vooral netjes en rustig aan de telefoon, want jezelf verlagen tot een andermans niveau is niet de bedoeling. Wel dan?
SPIJKERS met koppen slaan wat denk je dat ik al die tijd aan het proberen ben maar de KPN kent dat spreekwoord helaas niet.

Oja. Ikzelf zat kort geleden maar liefst twee maanden zonder Internet, maar er zijn nu eenmaal (helaas) veel ergere dingen in het leven...
TJA das een schrale troost]

Chief
BJ026 schreef:
NOU bij KPN vallen alleen maar spaanders

Zo lijkt het nu misschien, en natuurlijk is er reden om boos te zijn, maar dat helpt niets. Dat was de rode draad in mijn bericht.

LAAT me niet lachen een klacht indienen via dat nummer is hetzelfde als 10 euro de zee ingooien. Ze doen niks ermee

Ik kreeg zelf onlangs 200 Euro op mijn bank gestort dus dat is onzin.

VOLGENS mij zijn ze al 3 jaar met reorganiseren bezig

"Het Net" en "Planet Internet" waren natuurlijk al eigendom van KPN, maar alles gaat nu onder de KPN vlag verder. Dat is de reorganisatie waar ik over sprak, en hiervoor moest (en moet) nog veel veranderen, maar gelukkig zijn de snelheden nu veel hoger voor eenzelfde bedrag.

Nog geen drie maanden geleden had ik 3 Mbit for 35 euro maar daar heb ik nu 8 Mbit voor, plus een homepage en vijf e-mail boxes dus zijn wij, na wat ongein, dik tevreden.

SPIJKERS met koppen slaan wat denk je dat ik al die tijd aan het proberen ben maar de KPN kent dat spreekwoord helaas niet.

Nogmaals; ik heb met zeer vakkundige personen gesproken. Ik kreeg zelfs een manager toegewezen die er echt bovenop zat en regelmatig met mij belde. Afspraken werden wel degelijk nagekomen, ook al moest hij daarvoor actie ondernemen en zich verontschuldigen voor de gemaakte fouten.

Echter maak ik zelf ook fouten, en dat zijn dan wel fouten waar 100 million people van "genieten" dus ik weet hoe hard mensen kunnen zijn.

Luister; heb je al een brief met een 020 of 050 nummer ontvangen? Heb je ook daadwerkelijk een klachten nummer gekregen?

Over die schrale troost kan ik je het volgende zeggen; mijn jongste zoontje lag op twee jarige leeftijd in Spanje in coma; nou dan gaat er een hele andere wereld voor je open. Ik heb sindsdien een hele andere blik op de wereld... maar ik hoop voor je dat jij niet eerst zo diep hoeft te gaan!

p.s. alles is goed gekomen met mijn nu 11 jarige zoon!
Gewijzigd door Chief op 21 augustus 2008, 16:02

ngein
ShockIk was vanuit een ISDN aansluiting (dus met 4 telefoonnummers) overgestapt naar Planet Comfort InternetPlusBellen voor € 59,95 per maand. Twee telefoonnummers gingen voor deze prijs mee. De overige twee zijn al lang inactief omdat de experiabox maximaal 2 nummers aan kan.
Ook ik kreeg het aanbod dit om te wisselen in KPN InternetPlusBellen Extra voor maar € 50 per maand.
Bij de omwisseling vond KPN weer alle nummers en slaat me daarvoor aan. Ik betaal dus niet 50 euro, maar 77,50 euro per maand. Dus inclusief 2 nummers, die technisch gezien niet gebruikt kunnen worden.
Sinds ik de bevestigingsbrief ontving van de heer Middeldorp, Directeur KlantContact(loos), probeer ik per mail en telefoon contact met KPN op te nemen. Dit kost me alleen maar geld en spekt de kas van KPN nog meer.

KPN reageert op geen enkele mail. De KlantenService doet geen poging het probleem te verhelpen en neemt geen klachten aan.
Zij zeggen dat klachten per brief moeten worden gericht aan:
Klantenreacties IMK
Postbus 90052
5200KD Den Bosch

Inmiddels heeft KPN al die 77,50 euro van mijn bankrekening laten afschrijven. Die afdeling werkt dus wel op tijd!!Angry

Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat er gewoonweg helemaal niet door zo'n bedrijf wordt gereageerd. Wat kun je in zo'n geval nog doen? Actie voeren? Een comité tegen KPN oprichten? Naar de politie gaan? Een advocaat inschakelen? Ik weet het echt niet meer. Wat en gigantisch rommeltje is at daar!

In ieder geval heeft KPN wat mij betreft bewezen dat "Klantcontact" en "Klantenservice" volkomen loze woorden zijn.

Heeft iemand suggesties voor concrete oplossingen?

Chief
ngein schreef:
KPN reageert op geen enkele mail
.

Dat hoor ik vaker, maar ik had er zelf geen last van hoor.

De KlantenService doet geen poging het probleem te verhelpen en neemt geen klachten aan.
Zij zeggen dat klachten per brief moeten worden gericht aan:
Klantenreacties IMK
Postbus 90052
5200KD Den Bosch

Ik kreeg op mijn klacht via de KPN.com website eerst een bevestiging per e-mail en twee dagen later een brief met het vriendelijke verzoek om kontakt met ze op te nemen, op een 050 nummer (ik heb een ultra geheim nummer).

wodan
hallo,
mag ik dat 050 nummer van je hebben?
er wordt op mijn acties totaal niet gereageerd (zie mijn post onder klantenservice.
Het zou mooi zijn als ik tenminste een gewoon telefoonnummer met een klachtenmedewerker kan benaderen

Alvast bedankt

ngein
Wodan: Stom, niet aan gedacht, maar "Vraag Alex" weet het natuurlijk wel. Wink

Sanctumlera
*ahum* geografische nummers zijn zoo achterhaald...
0800 0407
bel maar eens..... het keuzemenu zal u bevallen, vooral omdat het gratis is.... ik heb overigens ook wel positieve ervaring met KPN, de medewerkers wisten echt waar ze het over hadden.

ngein
Weet je, als alles werkt dan ben je een tevreden klant. Dus zijn er heel veel tevreden klanten.
Maar als je bij de kleine minderheid behoort waar iets fout gaat, dan zijn de rapen gaar. Ik ben blij voor je dat je iemand aan de lijn kreeg die van wanten wist.

Ikzelf had dus minder geluk. Reacties van KPN op emails en brieven zijn nul komma nul.Ik sprak 4 dames in, bij elkaar, 1 langdurig telefoongesprek. Twee van de dames wisten niet hoe je moet doorverbinden en verbraken in plaats daarvan de verbinding.
Het eindresultaat was dat de 4e dame voor die 5 euro aan telefoonkosten wel weer een klachtenformulier wilden invullen. Terwijl mijn klacht was dat ze niet op klachten reageren.

Ik hoop dat je statement in de andere "nachtmerrie" draad niet waar is. Want mensen aan KPN zelf laten betalen zonder garantie dat KPN iets met je klachten zou doen is pure diefstal. :(

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN internetplusbellen en ITV aanvragen een grote nachtmerrie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Oplossing voor grote afstand tot wijkcentrale? Snelheid 7 09 september 2012, 10:01
VoIP Access Data for a non kpn router (InternetPlusBellen) KPN met eigen modem/router 1 30 mei 2012, 10:38
Wel of niet abo aanvragen? KPN Glasvezel diensten 7 04 maart 2012, 17:54
Met InternetPlusBellen niet gebeld kunnen worden: de oplossingen KPN Telefonie Storing 1 30 december 2011, 13:08
Ik kan geen IPB extra aanvragen Opleveringsproblemen 11 10 december 2011, 17:08
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:31:56
| KaPteiN00:34:53
| eogcnlGhost11:30:59
| Ricardojoosen16:28:57
| Gil020220:15:22
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?