obey-robots.txt
09 December 2016, 14:36
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Sinds 1 week zeer slechte ontvangst Digitenne

desafiadore
Sinds ongeveer 1 week heb ik zeer slechte ontvangst van diverse kanalen.
(signaal is bijna 0, terwijl b.v. RTL 5 wel weer 70-90% signaal heeft)
Dit vooral bij RTL8 en Veronica.

Al een keer zender opnieuw laten zoeken, geen resultaat, tuner
van stroom af gehaald voor ong. 15 minuten, geen resultaat.
Antenne verplaatst en opnieuw kanalen laten zoeken..... geen resultaat.

Bij de helpdesk is in mijn postcode gebied (7203, Zutphen) geen storing bekend
en omdat ik een 'koop' (eigendom) ontvanger heb gekocht kan men mij
geen support leveren. (en het is zelfs een orgineel KPN DigiTenne pakket,
dus een door KPN goedgekeurde tuner)

Heeft iemand hier ook last van?

Jammer, ook mijn internetverbinding is al 3 maanden niks, bij hoge download klapt de
adsl verbinding eruit, div. modems getest, ligt aan de DLM van KPN. En ik hadl 1 jaar lang
netjes 8 mbit waarvan nu nog maar iets van 4 mbit 'over' is. KPN helpdesk steekt kop in het zand
en zegt dat het door de windows updates komt (hahahaha kom op zeg, wie heb je in dienst?!!!
domme laag opgeleide werklozen/daklozen die het script oplezen?!!!)

Al me al steeds meer ontevreden, Digitenne en mijn adsl aansluiting gaan er na de vakantie beiden uit.....
 
hater38
ik heb hetzelfde probleem heb veel storingen en kpn steekt kop in het zand vooral veronica en ook belgie zit veel storingen
 
Hopeloze KPN klant
Ik heb sinds oneveer een week ook heel veel storingen.
Alleen Ned1,2 en3 is nog van redelijke kwaliteit en eredivisie live is helemaal niet meer te volgen.
Ik heb het probleem op al mijn kastjes/kaarten.
Mijn zus (woont in Friesland) en een paar vrienden (allen woonachtig in Zuid-Holland) hebben dezelfde problemen.
Ik heb dit bij KPN gemeld en een nieuwe antenne onttvangen om te proberen.
Dit hielp dus niets.
Nu hebben ze een nieuw kastje gestuurd (krijg ik morgen), dat zou het probleem op moeten lossen.
Al mijn andere kastjes zijn verouderd en komen dus ook niet in aanmerking voor vervanging, dus daar heb ik dus mooi pech gehad.
Er wordt voor alle Samsung kastjes geen nieuwe software meer geleverd werd mij verteld en die gan dus allemaal problemen geven en worden niet meer vervangen (geen garantie meer).
Ik heb dus 1 Topfield kastje en daar krijg ik wel een nieuwe voor.
Alle mensen met Samsung kastjes hebben dus pech (daar komt het op neer).
Ik ga morgen in ieder geval het nieuwe kastjes proberen, maar zelf verwacht ik eigenlijk niet dat dat het probleem oplost.
Volgens mij is er een ander (landelijk) probleem wat ze ons niet willen vertellen.
We zullen zien........
 
Wandelaar
Ik heb hier in Etten-Leur (Nbr) eigenlijk geen problemen met DigiAntenne tot nu toe, ik gebruik nu wel die nieuwe (zwarte) antenne, en een familielid van mij in Etten-Leur heeft ook geen problemen met DigiAntenne, deze gebruikt een Topfield decoder met blauwe antenne, ikzelf gebruik alleen een insteekkaart, dus hier gaat het tot nu toe wel goed.
Met vriendelijke groet,
Frans

"Fair's fair, let Radio Caroline on the air!"
http://www.radiocaroline.co.uk/
 
Hopeloze KPN klant
Vandaag zou het nieuwe kastje dus komen, maar helaas het kwam niet, nu hebben ze beloofd het morgen te brengen.
Even afwachten dus nog......
 
roos1976
ik heb precies hetzelfde sinds een week, voortdurend blokjes in beeld,het ene net meer dan het andere, heb al van alles gedaan, kaart eruit , opnieuw draadjes aangelegd, antenne op meerdere plaatsen neergezet... niets helpt,wordt er zwaar geirriteerd door.
heb nog een lichtblauw/grijze antenne van 3 jaar terug,, zou dat het kunnen zijn??
zie ook de kpn site nergens een storing vermeld, !! Wat zou ik nog kunnen doen, ben eigenlijk in staat op te zeggen want ik kan hier er slecht tegen.
dus mocht iemand nog een tip hebben, graag een berichtje.
 
basburki
Goed om te horen dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem; geeft dus aan dat de storing bij KPN zit. Hier precies hetzelfde; een jaar lang prima beeld in ons nieuwe huis (daarvoor ook prima beeld). En sinds 2 weken storend beeld; blokjes in beeld en haperend geluid. Vandaag de nieuwe antenne ontvangen een aangesloten, dit hielp helemaal niets. Ook het naar buiten plaatsen van de antenne haalt niets uit.

Ik heb KPN maar weer gemaild; bellen vind ik belachelijk onklantvriendelijk!! Ook ik sta op het punt om op te zeggen... Maarja wij hebben geen kabel doorgetrokken dus dat is ook niet meteen een optie...

Ik hoop dat we elkaar hier kunnen informeren om dit zsm op te lossen!!
 
roos1976
ik heb gisteravnd KPN gebeld, want ik was het beeld spuugzat !!
kreeg vrijwel direct een mevrouw aan de lijn, zeer vriendelijke dame,
ik vertelde wat het probleem was, en wat ik zelf al had gedaan,begreep me volkomen met 2 dgn kon ze een koerier sturen om het kastje terug te nemen en een nieuwe te overhandigen....klasse van KPN,
nu natuurlijk hopen dat dit het probleem is,maarvoor zover vindt ik dit wel top service!!
ik zal laten weten of de nieuwe ontvanger ook goed werkt.
 
kpntester
Lees allemaal is de tips in dit topic:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2120&pid=12631

Succes gegarandeerd. Ontvangstproblemen worden 90% van de tijd niet veroorzaakt door de ontvanger maar door radiointerferentie in de omgeving (atmosferische storingen). Met een degelijke antenne en antenneopstelling kan je dit zoveel mogelijk inperken.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 1 week zeer slechte ontvangst Digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Digitenne Algemeen 2 22 november 2016, 01:13
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing 9 11 augustus 2016, 21:27
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten 7 13 maart 2016, 23:38
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing 2 29 januari 2016, 10:51
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:49:37
| KaPteiN02:02:17
| lobo40520:45:44
| glim22:29:03
| dirkjohan 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10