obey-robots.txt
09 December 2016, 12:28
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Hyves doet niet

melanie63
Sinds een klein weekje heb ik weer internet; i.v.m verhuizing.
Alle sites doen het, behalve Hyves.
Er wordt dan een bericht weergegeven met: deze pagina kan niet worden weergegeven.
op alle 3 laptops in huis.

Ik heb contact gezocht met de KPN maar er is niets geblokkeerd.

Kan iemand mij helpen?
Gewijzigd door melanie63 op 31 mei 2010, 10:36

hyves
Beste Melanie,

We hebben een probleem geconstateerd bij onder andere de Experia modem van KPN/HetNet. (Als het goed is ziet deze modem er zo uit: http://www.digiwaard.nl/modem.jpg)
Hyves is een zware website waarbij er meerdere verbindingen worden gemaakt om zo snel mogelijk alle content in te laden. De ingebouwde firewall ziet dit onterecht als een mogelijke aanval en blokkeert hierdoor sommige stukken van Hyves, wat een trage/half geladen pagina oplevert. KPN biedt deze modem niet meer aan en zal uiteindelijk uit de roulatie verdwijnen.
Mocht onderstaand antwoord je niet helpen dan raden we je aan om contact op te nemen met je provider.
Om dit probleem te omzeilen kun je de Firewall in de modem uitzetten of het niveau verlagen (vraag eventueel iemand uit je omgeving). Navigeer naar de modem (Standaard door http://192.168.2.1 in te toetsen in de browser), daarna in te loggen (standaard "admin" als password). Ga naar de tab Geavanceerde instellingen/Advanced settings en klik onder het kopje Internet op Firewall. Zet deze op Uit/Off en klik op Ok. Wil je het alleen verlagen, klik dan op Aanvals detectie/Attack detection en verander het niveau naar medium/gemiddeld.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geholpen.

Groeten,
Wouter Glaser
Hyves

KaPteiN
Welkom hyves.

Bij deze kan ik bevestigen dat gebruiker hyves inderdaad een "official" van hyves is.

Het plaatje uit bovenstaande post hieronder afgebeeld.

modem
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

melanie63
Hallo Wouter,
Die KPN Experia Box heb ik hiervoor gehad. met dat grijze en wit.
Nu heb ik deze:
9355_789_vooraanzicht

Daarbij hoort ook een andere code die ik wel heb geweten, alleen weet niet meer prescies welke. iets met 154 op het eind?

Edit: Kaptein, plaatje zichtbaar gemaakt
Gewijzigd door KaPteiN op 03 juni 2010, 00:30

KPNwebcare2
Heeft u nog steeds het probleem sinds de TG789VN? Of speelde het alleen maar bij de Siemens Experiabox? U mag mij ook mailen:
www.kpn.com/webcare

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hyves doet niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:50:45
| KaPteiN05:18:52
| lobo40518:37:27
| glim20:20:46
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10