obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
film1
Samael
Komt in de toekomst ook film1 in het zenderaanbod??
 
Giant2000
Ik zou er niet te veel op rekenen, KPN veranderd het zenderaanbod nauwelijk, maar je kunt het wellicht onder de aandacht brengen.
 
Codemeister
Ik ga uit van niet.
 
flowjo
Ik had laast een mail gestuurd ivm. Film1 via KPN.....zie onderaan hun reactie:
Dat houd dus in hoe meer reacties mensen sturen of terug koppelen naar KPN hoe eerder dit zal komen[/b]


..................................Mail

Op 5 mei heeft u een e-mail gestuurd met hierin de melding dat u het zeer op prijs stelt als we ook Film1 zouden aanbieden.

Het enige wat ik hier kan doen is uw wens kenbaar maken, zodat als er genoeg vraag naar is er ook actie ondernomen kan worden.

Ik ga er van uit u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice KPN Glasvezel en VDSL
 
Giant2000
Wat moet je met Film1 vraag ik mij af... je hebt toegang tot duizenden films online via de videotheek toch? Of is dat niet genoeg?
 
MrBing
Dit bericht heb ik gekregen van de klantenservice:

Hartelijk dank voor uw reactie over Interactieve TV.

Er is inderdaad even sprake geweest van FILM1 bij KPN.
Dit gaat echter niet worden opgenomen in onze pakketten.
De reden hiervan is dat wij Videoland hebben.
Klanten kunnen hierdoor zelf kiezen welke film en wanneer zij die film gaan bekijken.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice
KPN

Ik ga niet overstappen naar een andere provider. Ik neem een satelliet schotel erbij voor FILM1. De decoder van KPN verhuisd naar de slaapkamer.
 
missjokerr88
hoop dat kpn snel gaat komen met film 1 anders word het maar overstappen naar upc of ziggo.
heb HBO 1maand gehad, wat een saai pakket zeg.... oude films en onbekende series BAHH
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'film1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Film1 op KPN interactief glasvezel Programma aanbod : 2 06 mei 2011
Advertentie