obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen met kpn internet op je mobieltje. Kun je b.v. https verbindingen maken?
 Onderwerp afdrukken
Mobiel internet op Nokia E71 werkt niet goed
Jennifer22
Hallo allemaal

Ik heb vorige week een simlockvrije Nokia E71 gekocht.
Ik heb de fabrieksinstellingen hersteld en toen met Nokia suite de nieuwste firmware erop gezet.
Software-matig gezien was hij dus als nieuw(heb hem 2ehands gekocht).
Nu het volgende probleem,ik werk met prepaid met internet,ze trekken dan 10 euro van je beltegoed af en dan kun je een maand vrij internetten.
Ik heb drie prepaid simkaartjes T-mobile,Vodafone en Kpn. Alle drie gekocht om te zien welke provider de beste 3G-dekking bij ons heeft in Hasselt,Overijssel.
Nu gaat het om het volgende...Vuclip(een mobiele video steaming site zoals youtube maar dan groter omdat hij van meerdere sites tegelijk filmpjes kan streamen),de NOS applicatie met nieuws,teletekst etc en de GPS die op de Nokia zit.
Met T-mobile en Vodafone geen enkel probleem,alles werkt prima en start snel op. Met Kpn werkt geen één van de drie. Vuclip zegt zodra ik een filmpje aanklik...Ongeldige URL,de NOS applicatie zegt nadat hij een tijdje op laden heeft gestaan,sessie verzoek verlopen 0kb ontvangen en de GPS brengt geen verbinding tot stand met de sateliet. Met Kpn werkt er dus niks terwijl bij T-mobile en Vodafone alles perfekt werkt,alleen één probleem,ik moet wel Kpn gebruiken omdat de 3G ontvangst binnenshuis bij T-mobile en Vodafone zeer slecht is en meestal helemaal niet,terwijl de Kpn juist heel goed is(6 balkjes). Ik moet dus wel Kpn gebruiken.
Maar daar werken de bovenstaande dingen helaas niet! Hoe kan dit?
Heb al van alles geprobeerd met verschillende toegangspunten,portalmmm eruit gehaald,proxy aan,proxy uit...maar niks helpt.
Knijpt de Kpn de boel af door bepaalde dingen te blokkeren of verandert het simkaartje van de Kpn bepaalde instellingen in je telefoon zodra je hem erin doet,ik snap er helemaal niks van,nogmaals bij T-mobile en Vodafone werkt alles wel goed.
Wie snapt hier wat van,wie kan mij helpen??

alvast bedankt,groetjes Jennifer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiel internet op Nokia E71 werkt niet goed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Advertentie