obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Sitecom Wl-306 achter Thomson TG789 via WDS
edvanleeuwen
Ik heb de EB op de begane grond staan en wil nu deze gekoppeld hebben aan de Sitecom WL-306 (300N-XR) die op de eerste verdieping staat. Vandaar wil ik bedraad computers en een NAS aansluiten.

Ik heb me suf gezocht hoe dat te doen, maar tot op heden zonder resultaat. Acties:
- Op de Sitecom staat DHCP uit en heb ik een (vast) IP-adres 192.168.2.1 ingesteld.
- Op de EB heb ik (door een keer de routers via draad te koppelen) de Sitecom aangemeld en deze daar ook op 192.168.2.1 ingesteld.
- De kanalen zijn hetzelfde.
- De SSID's zijn (bewust) verschillend.
- De beveiliging is op beide apparaten WPA met dezelfde sleutel.
- De Sitecom staat ingesteld op WDS (AP-Bridged).

Als ik de Sitecom bedraad aansluit, kan ik prima via de EB bij de interface, dus er zijn geen IP-conflicten. Maar draadloos heb ik het nog niet werkend gekregen. In de handleiding van de EB staat dat WDS ondersteund wordt; ik kan er echter geen instelling in de interface van vinden.

Heeft iemand nog suggesties?

Alvast bedank!
 
edvanleeuwen
Ok, ik begrijp hieruit dat dat niet het geval is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sitecom Wl-306 achter Thomson TG789 via WDS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Apple netwerk achter experiabox Algemeen : 8 04 mei 2017
VPN achter Experiabox V10 Hardware instellingen : 8 04 feb 2017
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Eigen router achter experiabox Hardware instellingen : 8 20 aug 2015
Is bestaand netwerk mogelijk achter Experiabox v9? Eigen netwerk : 10 11 jun 2015
Advertentie